Kinderen en de ipad !!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:35

Geen enkel probleem :)

Mijn zoontje is 3 en voor zijn verjaardag heeft hij een VTech Storio gehad (kinder tablet, spelletjes in de zin van lezen, tellen, etc.), maar hij wil graag meer. Als hij even de kans krijgt, dan pakt hij mijn telefoon. Hij kan zelf apps installeren en zit met flinke regelmaat te puzzelen of memory te spelen, vind ik prima. Alleen als hij moe is dan wil hij nog weleens youtube kijken, onderuit gezakt op de bank.
Dit belemmert hem echt niet in het bouwen met blokken of 'echt' puzzelen.


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:52

Die van mij pakt ook mijn telefoon erbij als hij aan het spelen is, met de app 'talking Tom'. Zit hij te kletsen tegen zijn knuffels en rollenspelen te spelen met z'n autootjes en Tom kletst gezellig mee :D Ik zie daar niets verkeerds in.

Buiten dat. Onlangs hebben wij een rondleiding gekregen op zijn toekomstige basisschool en daar is het écht niet meer zoals vroeger met een krijt en een bord. Alles gaat met beamers, tablets en laptops. Zelfs de kleuters zitten educatieve spellen op de PC op de gang te spelen. Dus mijn kind komt straks niet in een volledig nieuwe en onbekende situatie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoJessie, ComscoreBot, flooooo, Hannerups, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, LouLi, MarJon, Pasje03, Roquen, Saab99, Telpeva, Urbiezira, zonnebloem18 en 58 bezoekers