Jehova-getuigen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:16

ahum Jehova's getuigen steken hun voet niet tussen de deur hoor..dat is echt zo'n oud fabeltje, net als de ladder naar jezus in de tuin zetten ofzoiets.. Het is ook niet bepaald een sekte!

Mijn vader en broer en zus zijn namelijk Jehova's getuigen, en ik denk dat je goed moet beseffen dat er altijd extreme figuren tussen zitten..
Het is voor zo'n kind niet leuk om geen verjaardagen, kerst enz. te vieren met zijn klasgenootjes, maar het is ook de manier van het kind hoe hij/zij daar mee om gaat en ook de ouders en leraren. Wij vierden thuis dat allemaal ook niet maar ik kan nou niet zeggen dat ik daar een trauma aan over gehouden heb ofzo.. Het is ook niet dat ik nooit cadeautjes kreeg ofzo.. Het kind komt er wel overheen hoop ik Lachen

Ik heb zelf niet gekozen voor dit geloof omdat ik er gewoon niet achter sta, ook niet achter een ander geloof btw. Maar mijn zoontje gaat wel naar een RK school omdat ik vind dat godsdienst een stukje van je algemene opvoeding is.

Laat dit soort mensen a.u.b. in hun waarde (ik zeg niet dat iemand dat nu niet doet hoor), het is hun keuze en zij zullen ermee moeten leven!


Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 09:20

Desiree schreef:
Ik vind die ouders bijzonder egoistisch. Ze denken kennelijk niet goed na over wat goed is voor hun kind. Sommige mensen stellen het welzijn van het geloof boven het welzijn van hun kind of van mensen.


En wie ben jij dan dat jij daar zo'n oordeel over mag hebben! Ja sorry hoor laat dat lekker aan hun zelf over. Zij hebben een bepaalde geloofsovertuiging en zij denken dat dat de beste is, of dat zo is is weer een andere vraag.

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:14

What ever, dus jij vergelijkt nu JG met moslimextremisten??? Het is wel erg duidelijk dat je echt niet weet waar je over praat....

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 10:17

Myke schreef:
Mee eens! Je mag toch voor je mening uitkomen Verward Iedereen heeft zijn/haar eigen opvattingen van normen, waarden en ideeen. Laten we die wel respecteren. Kijk ze hoeven niet correct te zijn ... maar daar valt altijd over te discussieren!

En Desiree jij bent gewoon Desiree! Daarbij is Simone20, Simone20, toch? Misschien denk ik wel te simpel, maar ik ben wel van mening dat sommige mensen te snel oordelen en vaak vooroordelen hebben. I'm guilty aswell, dat geef ik eerlijk toe.


Je hebt helemaal gelijk!! Al ben ik vaak een beetje gevoelig op dit onderwerp, (net als over tienermoeders Pling ).. Maar ik vond het antwoord van Desiree geen mening maar meer een kant en klare conclusie, zo van ow dit dit en dit dus het is zo...maarre das mijn mening Haha!

Simone20

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 13:19

Ach ja ik ben altijd mee geweest met mijn vader tot ik een jaar of 12/13 was ofzo naar de (juist! *LOL* ) koninkrijkzaal en er zitten ook mensen tussen waar ik me toen al dood aangeergerd heb maar daarom zijn ze niet allemaal zo.. even ter info JG worden wel ingeënt maar willen geen bloedtransfusies, tja das hun wil..

Het is maar net weer zo als met alle verschillende rassen: je kunt niet alles en iedereen over één kam scheren..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie