vraagje voor mensen uit apeldoorn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

vraagje voor mensen uit apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 22:47

Morgen moet ik in Apeldoorn naar een postkantoor. Wat is het hoofdkantoor in Apeldoorn, in welke straat zit die?? En is dat makkelijk te bereiken met de auto?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 22:50

het hoofdpostkantoor zit volgens mij aan de stationstraat.
ik weet niet of je bekend bent in apeldoorn maar dat ligt dus tegenover het marktplein. als je een beetje bekend bent in apeldoorn is t niet zo moeilijk. maar momenteel ligt er een heleboel open (deel v/d stationstraat, deventerstraat) waardoor dat deel vrij moeilijk te bereiken is. maar als je weet hoe je je auto in de stad ergens kan parkeren (koningshaven, stadhuis) dan zit je al vlak ind e buurt.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 22:53

Ik weet alleen een parkeergarage, oranjerie?? Direct aan een passage in ieder geval, zit ik dan een beetje in de buurt al?

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:16

ik dacht altijd dat het hoofdkantoor aan de christian geurtsweg zat. verdeeldheid alom dus onder de apeldoorners

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:33

zeggeh ugchelenaar, ik als echte apeldoornse weet toch wle waar t postkantoor zit. het ptt (of wat is t nu?) zit aan de geurtslaan het postkantoor zit aan de stationsstraat, (zie www.telefoonboek.nl en dna op postkantoor in apeldoorn) via de oranjerie kan je er ook komen dan moet je alleen de stad doorlopen naar de stationsstraat (marktplein en dan aan de overkant van de weg)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 00:06

ruiterinrust schreef:
ik dacht altijd dat het hoofdkantoor aan de christian geurtsweg zat. verdeeldheid alom dus onder de apeldoorners


Is al een tijdje Buisniss-centre, particulieren kunnen er niet meer terecht.
Ik kwam er achter toen ik de reg.papieren van de trailer ging omruilen voor een kentekenbewijs.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 01:21

Christian geurts weg is nog steeds het hoofdpostkantoor imo. Ben er laatst nog een pakje op wezen halen en gisteren heeft doree haar ov daar opgehaald.
En anders dus aan de stationsstraat maar let ff op dat die maar tot 1200 uur open is op zaterdag.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 10:50

Deze UGCHELENAAR is ook van mening dat het hoofdkantoor nogsteeds aan de christiaan Geurtsweg zit hoor. Ik heb er laatst nog wat opgehaald. De C. Geurtsweg ligt paralel aan de europaweg, en dan richting het centrum/station.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 13:24

bedankt voor de reacties!! Ik ben naar de Stationstraat gegaan, en het is allemaal gelukt!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 14:18

obsession schreef:
Christian geurts weg is nog steeds het hoofdpostkantoor imo. Ben er laatst nog een pakje op wezen halen en gisteren heeft doree haar ov daar opgehaald.
En anders dus aan de stationsstraat maar let ff op dat die maar tot 1200 uur open is op zaterdag.

Je ov ophalen doe je bij t dichtbijzijnde postkantoor gezien van waar je woont. Ik moest m op de eglantier ophalen, dus dat heeft iig niets met hoofdkantoor te maken Haha!