Bouwenquete - meneer Veerman is boos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Bouwenquete - meneer Veerman is boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 13:20

Jemig, die vent is boos. Lastig zeg, moet je zo iemand je vragen stellen. Al die langdradige verhalen. pfffffffffffffffff Verward Scheve mond Frusty Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 15:49

De enquete is best leuk om naar te kijken. Je valt van de ene verbazing in de andere en het wordt alsmaar spannender.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 16:25

Er gaan zeker koppen rollen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 17:19

Meneer Koop is aan de beurt en het begint al lekker. Aan de houding van deze meneer te zien, zal het een taai verhoor worden.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 19:50

Geweldig !
Soaps interesseren met niet zo, maar dit vind ik echt een geweldige versie !
Wat mij vooral zo verbaast is dat juist de "hoge mannen" zo naief doen en zulke ongelofelijk sullige antwoorden geven.
Je zou er haast medelijden mee krijgen Knipoog

pmarena

Berichten: 48123
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 20:23

Ik heb net dat stukje gezien , dat die dombo van een vragen-stel-mevrouw vraagt of hij agenda's vernietigd heeft...ik dacht meteen "nee die heeft hij LATEN vernietigen natuurlijk !!" en hij ontkent dus een paar keer haar vraag dat hij agenda's verbrand zou hebben.

Komt er iemand anders met de briljante opmerking : of heeft u het laten doen ??!

Tjongejonge wat een prutsers zeg , kreeg echt last van plaatsvervangende schaamte... Scheve mond

Die man heeft gelijk dat hij er sjacho van wordt Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 20:34

Meneer Koop is zo aardig heeft een heeeeeeeeeeeeeel groot en gaaf huis en Hinke mocht daar gratis staan maarja Groningen vond ik net wat te ver weg *LOL*
Ik ken die vent ook niet hoor maar mijn vader werkte veel met hem samen (en die heeft hier nergens mee te maken gelukkig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 21:40

ach mr Koop is niet netjes geweest, maar what about alle ambtenaren die er rijkelijk gebruik van hebben gemaakt. Wat de regering reageerd nu wel heel fel, dat dit soort dingen niet kunnen, maar hebben die zelf niet enorm veel boter op het hoofd, dit soort dingen waren al zo lang bekend, en ze hebben er zelf net zo hard aan mee gedaan.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 22:03

Nimber schreef:
Meneer Koop is zo aardig heeft een heeeeeeeeeeeeeel groot en gaaf huis en Hinke mocht daar gratis staan maarja Groningen vond ik net wat te ver weg *LOL*
Ik ken die vent ook niet hoor maar mijn vader werkte veel met hem samen (en die heeft hier nergens mee te maken gelukkig)


meneer koop heeft bij mij om de hoek ook een heeeeeeeeeel groot en luxe kantoor staan.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 23:50

Meneer Koop zijn geheugen laat hem af en toe een beetje in de steek, dat is wel jammer. Maar toen hij de naam van meneer Bos op tafel mocht gooien, deed ie dat maar al te graag. Wellicht heeft hij het soort geheugen dat juist goed is in namen??
We kijken weer reikhalzend uit naar de volgende verhoordag, eens zien wat er dan weer boven tafel komt, nog meer weggesluisd geld naar tropische oorden, nog meer gezellige avondjes bij YY, nog meer 'vrienden waar je gezellige avonden mee hebt'?