ben ik nou een koukleum of wat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

ben ik nou een koukleum of wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 13:10

Ik stik gewoon al 3 dagen van de kou!!!!
Voel me verder prima, alleen soms wat moe, maar verder niet.
Ik zit continu met het kippenvel op mijn armen, terwijl het hartstikke lekker weer is!
Vaag Verward

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:12

na je hyperventilatie aanval??? Zou ik toch even mee langs de dokter gaan dan. je 'termostaat' is een belangrijk onderdeel van je lichaam!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 13:54

Ik heb het altijd koud... in ieder geval altijd koude handen en voeten Lips are sealed

Ik vind het de laatste tijd ook niet echt warm meer hoor.... eigenlijk wel lekker temperatuurtje...

Misschien heb je een griepje onder de leden??? Als je je moe voelt dan krijg je het ook meestal koud... lekkere lange winterslaap houden Dromen

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:35

Last van lage bloeddruk?
Het is de laatste tijd vaak erg zweterig weer geweest, je verliest dan ongemerkt een hoop zouten uit je lichaam, wat weer de oorzaak kan zijn dat je bloeddruk wat lager is geworden, waardoor je het "koud" kan hebben. Een oplossing is om een beker bouillon te drinken ipv thee of koffie. (toevallig gisteren in het ziekenhuis geweest met mijn moeder, die dezelfde klacht had, dit moest ze maar eens proberen).

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 14:40

Sjimmy schreef:
na je hyperventilatie aanval??? Zou ik toch even mee langs de dokter gaan dan. je 'termostaat' is een belangrijk onderdeel van je lichaam!


zou ik ook doen gewoon een grote controle houden en vragen wat er mis is

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 20:22

neuh, het was eigenlijk maandag al (dinsdag was hyperventilatie aanval)

Op mijn werk is het natuurlijk al niet super warm, en als ik dan een paar zakken bevroren friet in mijn handen heb gehad ofzo, is het natuurlijk helemaal BRRRR.

's Avonds heb ik al ruzie met Pepper, hij wil de ventilator aan omdat ie het warm heeft, en ik wil alleen maar heel diep onder de dekens weg kruipen.

Verder voel ik me echt prima

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:25

Ben je erg moe?? Ik heb altijd als ik moe ben dat ik het ijskoud heb, terwijl alle andere mensen het superwarm hebben

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 20:27

aan het eind van mijn dienst wel, moet ik heel erg mijn best doen om niet continu te gaan zitten gapen, maar dat is gewoon een kwestie van wennen

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:50

Ik vind het ook niet warm hoor, op school loop ik soms met kippenvel en thuis ook zelfs, behalve op mijn kamertje, Daar is het lekker warm!