Welke muziek houden jullie van?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Welke muziek houden jullie van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 13:53

Cranberries kan ik ook wel waarderen ja. Verder hou ik van Sting, Kate Bush, Tory Amos, Lenny Kravitz, de vroegere Prince, Fleetwoord Mac, Simply Red, Seal, Roachford, Annie Lennox en de Eurythmics, INXS, Duran Duran, U2, Kane, Live etc. Kan effe niet komen op een groep of artiest van deze tijd die ik goed zou vinden. Ik vind liedjes die alleen uit bonkebonk bestaan, dus ritme geen muziek. Muziek is namelijk veel meer dan dat maar dat schijnen veel mensen niet te snappen. Ik hou ook van klassieke muziek, zoals mozart en chopin. Dat doet me altijd denken aan mooie natuur en rust.
Aerosmyth kon ik vroeger niet waarderen en nu vind ik het geweldige muziek. Vroeger werd er meer muziek gemaakt die tijdloos was, muziek die altijd mooi blijft en terugkomt in de top 100. Dat wordt steeds minder lijkt wel. Tegenwoordig hangen ze aan eendagsvliegen zoals de vele, vele R&B zangers die eigenlijk niet eens weten wat Rythm and Blues eigenlijk inhoudt (behalve Alicia Keece dan). Dan zijn er nog mensen die het moeten doen met covers die nooit het orgineel kunnen evenaren, maar wellicht beter zijn dan een zelfgemaakt produkt.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 04-09-02 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:03

Fasel schreef:
had ik net gedownload. En meteen eraf gegooid. Dat zegt wel genoeg denk ik. Wat een waardeloze rottroep.

DAt is nu zo'n typische eendagsvlieg die ik bedoelde. Over een paar jaar herinnert niemand zich dit lied meer, en die enkeling die er een cd van in de kast heeft staan schaamt zich er dan voor.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 14:30

daniel79 schreef:
Laatste tijd draai ik ook redelijk veel Skunk Anansie, fantastische stem!

Skunk Anansie, die was ik vergeten te noemen. Een stem als fluweel en toch zo krachtig. Ik ben jaloers op die stem. Die meid kan nog eens zingen.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elin_, JudithO, Melzazu, Rupser, SemrushBot en 47 bezoekers