wat voor werk doen als je 14/15 bent?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

wat voor werk doen als je 14/15 bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 22:37

mijn zadel is nu zo'n 5 jaar intensief in gebruik (elke dag) en begint behoorlijk te slijten bij de zweetbladen enzo, het begint te pluizen (heb eens toffe zadel) en dus wil ik over ongeveer een jaartje een nieuwe kopen (nou jah liever krijgen) maar mijn vader vidn dat ik een deel zelf moet betalen enzo, nou wil ik dat best doen maar moet ik er wel voor werken! maar wat voor soort werk kan je nou doen als je 14 ben bijna 15? heeft een van jullie tips? alvast bedankt!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:41

Toffe vader heb je, sjapoo !
Zo tref je ze zelden meer ! Knipoog

Krantenwijkje ?
Auto's wassen ?
Honden uitlaten ?
Paard / pony voor anderen verzorgen ?

Werk ze ! Knipoog

Baileys

Berichten: 544
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 23:01

Krantenwijk mag vanaf je 15e. Wel rotwerk 6x per week maar je uurloon ligt ver boven het gemiddelde.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-02 14:54

nee ik wil geen krantenwijk die je s'ochtends moet doen dat red ik niet word ik veel te moe als ik elke dag zov roeg op moet staan.

kijk ik zoek meer werk zeg maar dat je gewoon bv vast elke zaterdagd oet en er vaste loon voor krijgt, dat schiet meer op met verdienen ook. Alleen vraag ik me dus af wie er nou een kind van 24 bijna 15 aanneemt Verward

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 14:58

in de supermarkt, de krantenwijk bij een ranch dat soort gedoe, veel geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:35

Ik werk bij een tomatenkwekerij en daar is het in de vakanties altijd druk met jongeren.
Bij ons kun je wel pas terecht met de 15 jaar maar dat ben je bijna zeg je Lachen

Dus misschien is zoiets wel wat voor je.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:23

Jamy schreef:
nee ik wil geen krantenwijk die je s'ochtends moet doen dat red ik niet word ik veel te moe als ik elke dag zov roeg op moet staan.

kijk ik zoek meer werk zeg maar dat je gewoon bv vast elke zaterdagd oet en er vaste loon voor krijgt, dat schiet meer op met verdienen ook. Alleen vraag ik me dus af wie er nou een kind van 24 bijna 15 aanneemt Verward


Dan ga je de zondagskrant bezorgen *LOL*
Heb ik ook een hele tijd gedaan, was er 4 uur mee bezig op zaterdagmiddag Verdrietig Heb het een jaar volgehouden (en 400 gulden binnengehaalt met kerst) en ben er nu mee gestopt.
Nu bezorg ik op dinsdag en woensdag (ok, ik geef het toe, doe het alleen op woensdag), 2 kranten, folders, op 35 adresjes. Ben binnen een halfuurtje klaar en verdien niet eens zoveel minder als bij m'n vorige baantje Tong uitsteken

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 19:17

ik heb dat probleem dus ook maar ik ga waarschijnlijk bij de hans anders werken ergens in het magazijn ofzow! dus misch. ook 'n optie! Knipoog

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:57

ik werk bij een bloemenkwekerij
dat soort werk verdient best goed en er zijn vaak op de zaterdag veel jongeren dus lekker gezellig. Het is alleen wel vroeg opstaan

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 21:28

Tegenwoordig mag je met je 13e al in een winkel staan (natuurlijk geen kassa) dussu zoek een supermarkt om vakken te vullen)
ik ben nu 15 en ik doe btw wel kassa werk (al het werk wat naar me toe komt kan ik beter zeggen)