wie zijn erger in verleiden de mannen of vrouwen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

wie zijn erger in verleiden de mannen of vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 19:43

ik hoor altijd hier en daar, mannen zijn player, verleider,en gerbuiken vrouwen alleen maar.Niet alle mannen maar een hele hoop.
Maar is dat nou eigenlijk zo? Ik heb zo het gevoel en meegemaakt dat de vrouwen veel erger zijn. Vrouwen spelen meestal een gemeen spelletje.

Hoe verleiden jullie een man?

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:44

Ha ha ha, je heb van mij geleerd hoe je het moet doen, dus ik hoef niets te zeggen.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 19:45

Ik ben lang niet zo erg al jij!!!!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 19:49

vrouwen zijn veel beter in verleiden.. maar ja.. ik ben ook best wel snel verleid Lachen

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:33

Ik denk dat vrouwen vooral slimmer zijn in het verleiden van mannen!
Mannen vind ik zo onduidelijk.. ze geven tegenstrijdige signalen omdat ze wel willen, maar niet goed durven (en laten het initiatief daarna aan de vrouw), of ze nemen de ´botte-boer-tactiek´ aan, waarbij ze zonder omhalen proberen je het bed in te krijgen.. duh..
Het leukst is het als je met humor versierd wordt, heb weleens een lieffie gehad die me vroeg waar ik de slingers had liggen Lachen kijk, daar hou ik wel van.

Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik me niet snel laat versieren en dat ook wel uitstraal. Ben geen type wat iemand in de stad aan de haak wil slaan, en zit ook zeker niet op een jongen met smooth-talk te wachten.
Voor mij moet het klikken of niet en dat merk je in de dagelijkse omgang met iemand dus dan is er eigenlijk van versieren geen sprake, maar meer in het naar elkaar toekomen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:46

Ik denk dat vrouwen d.m.v. sexy kleding en make-up wel gemakkelijker kunnen verleiden, zij hebben dingen die ze kunnen gebruiken. Mannen hebben dat minder. Ik denk dat je onder beiden echte verleiders hebt hoor. maar het moet echt in de persoon zitten. HEt hangt ook erg af van je zelfvertrouwen. Iemand zonder zelfvertrouwen zal niet versieren of verleiden, dat durft hij/zij niet. Ik denk dat mannen over het algemeen wel meer zelfvertrouwen hebben omdat ze niet zo hard be/veroordeeld worden op hun uiterlijk. Hen wordt door de media minder complexen aangepraat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 12:51

Nikita schreef:
Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik me niet snel laat versieren en dat ook wel uitstraal. Ben geen type wat iemand in de stad aan de haak wil slaan, en zit ook zeker niet op een jongen met smooth-talk te wachten.
Voor mij moet het klikken of niet en dat merk je in de dagelijkse omgang met iemand dus dan is er eigenlijk van versieren geen sprake, maar meer in het naar elkaar toekomen.


Dat bespaart me weer het tikken van een lap tekst, thanks Nikita! Knipoog

Same here dus. Verleidelijk kijken? Ik weet niet eens hoe dat moet zonder lachwekkend over te komen. Heb wel eens van een vriend te horen gekregen dat ik er 'kissable' uitzag, maar daar moest ik alleen maar erg van blozen. Geen idee wat ik er nou precies voor doe om er 'kissable' uit te zien. Haha!

En make up? Mwoah, vanmorgen voor het eerst sinds weken weer een lijntje onder m'n ogen getrokken, nog niet eens met reden, ik zag dat oogpotlood liggen en dacht: kom, maar weer eens doen. Uitgaan doe ik trouwens ook puur natuur (wel gekleed natuurlijk Knipoog maar zonder laaghangend decolleté).

't Klikt of 't klikt niet idd, en met smooth talk hoeven ze bij mij al helemaal niet aan te komen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:00

Vraag het niet aan mij want ik val meestal op de verkeerde mannen. Ben zelf niet echt goed in verleiden en wacht tot ik verleid wordt...... tsja weer door een foute man Verward Boos!

Ik denk dat vrouwen sluwer zijn in het verleiden dan mannen Extreme duivel . Maar het verschilt gewoon per persoon denk ik want ik ken mannen en dat zijn van die players om misselijk van te worden gewoon Misselijk heel fout!!!

Suzanne F.

Berichten: 49177
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 13:42

Ik laat me liever verleiden, vind ik veel leuker. Ik ben niet zo iemand die een jongen graag verleid, vind ik zo wanhopig staan....ze komen maar naar mij toe en anders niet.

Als ik iemand echt leuk vind dat geef ik wel 'hints' zeg maar....maar ik gebruik nooit mijn uiterlijk of kleding om een jongen te versieren. Daar bouw je nooit een gezonde relatie mee op omdat deze puur op uiterlijk gebaseerd is, hooguit een one-night stand...

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:03

ik vind dat meiden wel heel goed kunnen verleiden en de jongens gaan daar nog op in ook.
maar als het echt op een relatie (zo noem ik het maar even) aankomt zet de jonegn toch meestal de eerste stap.
en jongens verleiden niet echt ze showen meer op hun scooter ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 15:07

Verleiden en versieren zijn natuurlijk twee verschillende dingen, verleiden kunnen vrouwen veel beter. Versieren kunnen mannen beter.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:39

Suzanne F. schreef:
Ik laat me liever verleiden, vind ik veel leuker. Ik ben niet zo iemand die een jongen graag verleid, vind ik zo wanhopig staan....ze komen maar naar mij toe en anders niet.

Als ik iemand echt leuk vind dat geef ik wel 'hints' zeg maar....maar ik gebruik nooit mijn uiterlijk of kleding om een jongen te versieren. Daar bouw je nooit een gezonde relatie mee op omdat deze puur op uiterlijk gebaseerd is, hooguit een one-night stand...


En wat is daar mis mee? Lachen We hadden het hier toch over verleiden?
Enne.. vertel eens over die hints, wat soms denk ik hints te herkennen en dan toch weer niet. Met als gevolg dat ik niets doe Scheve mond

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:53

Suzanne F. schreef:
....maar ik gebruik nooit mijn uiterlijk of kleding om een jongen te versieren. Daar bouw je nooit een gezonde relatie mee op omdat deze puur op uiterlijk gebaseerd is, hooguit een one-night stand...


Ik vind ook dat je je gewone kleding moet dragen en niet overdreven moet opmaken. Zoals je bij veel filmsterren enzo bijv. ziet: Met make-up = knap, zonder make up= niet om aan te zien.
Daarom draag ik zelf ook geen make-up, schrikken ze tenminste ook niet als ik ipv wel make-up geen make-up op heb Knipoog

Maar ff on-topic: Ben ik 't toch met Pipo eens. Maar het verschilt natuurlijk per persoon.
Ik ben helemaal geen verleider, heb ik veel te weinig zelfvertrouwen voor Haha!

Ennuh... ik hoop dat ik nog lang geen leuke jongen tegenkom, want dan krijg ik natuurlijk gezeik dat ik te veel bij de paarden zou zijn Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:56

Toch ben ik het niet met je eens Suzanne, tuurlijk heeft uiterlijk te maken met het spelletje, je valt toch meestal op een bepaalde uitstraling, vaak kun je aan kleding zien of iemand een bepaald type mens is, daar mee krijg je een soort van klik, ook met andere dingen, dit is ook maar een voorbeeld. Maar je word verliefd op iemand om wie hij/zij is, en vaak zie je er in een kroeg of uitgaansgelegenheid toch anders uit dan in reallife, maar als iemand je leuk vind, vind ie je heus niet minder leuk, op het moment dat je een keer uitgezakt op de bank zit. Tenminste dat is niet mijn ervaring.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 17:54

Kais"]
[quote="Suzanne F. schreef:
....maar ik gebruik nooit mijn uiterlijk of kleding om een jongen te versieren. Daar bouw je nooit een gezonde relatie mee op omdat deze puur op uiterlijk gebaseerd is, hooguit een one-night stand...


Ik vind ook dat je je gewone kleding moet dragen en niet overdreven moet opmaken. Zoals je bij veel filmsterren enzo bijv. ziet: Met make-up = knap, zonder make up= niet om aan te zien.
Daarom draag ik zelf ook geen make-up, schrikken ze tenminste ook niet als ik ipv wel make-up geen make-up op heb Knipoog

Maar ff on-topic: Ben ik 't toch met Pipo eens. Maar het verschilt natuurlijk per persoon.
Ik ben helemaal geen verleider, heb ik veel te weinig zelfvertrouwen voor Haha!

Ennuh... ik hoop dat ik nog lang geen leuke jongen tegenkom, want dan krijg ik natuurlijk gezeik dat ik te veel bij de paarden zou zijn Huilen
[/quote]

Waarom zou je geen makeup op doen? Ik vind dat altijd leuk als meisjes zichzelf mooi maken. Altijd groot pluspunt imo Lachen

Suzanne F.

Berichten: 49177
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:32

Ik zelf zou nooit een jongen 'oppikken' in een discotheek. Gewoon omdat ik weet dat die jongen mij alleen leuk vind om hoe ik er uit zie/ wat ik aan heb en niet om MIJ. Om hoe ik van binnen ben want dat weet ie dan nog niet. Dus puur op het uiterlijk. Daar houd ik gewoon niet van. Ik weet wel dat het allemaal om het uiterlijk vertoon gaat en daar maak ik op zich ook graag gebruik van.... Haha!.

Ik heb het geluk mijn huidige vriend via het internet te hebben ontmoet. Hij heeft eerst mijn innerlijk leren kennen en toen pas het uiterlijk, daarom weet ik dat hij mij niet alleen heeft omdat ik er toevallig leuk uitzie en blond ben....

Maar idd ben ik het met Pipo eens dat vrouwen beter kunnen verleiden en mannen beter kunnen versieren.....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 18:41

Ik denk dus wel effe zeker dat vrouwen erger zijn als mannen kwa dat

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:11

Pipo schreef:
Verleiden en versieren zijn natuurlijk twee verschillende dingen, verleiden kunnen vrouwen veel beter. Versieren kunnen mannen beter.


Inderdaad ben ik het mee eens.

Ik laat me liever versieren/verleiden, als ik zelf de eerste loodjes ga leggen loopt het niet goed af.... Lips are sealed
Versierd worden is ook leuker, kijken hoe hard ze hun best kunnen doen..Tong uitsteken

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:18

Suzanne F. schreef:
Ik zelf zou nooit een jongen 'oppikken' in een discotheek. Gewoon omdat ik weet dat die jongen mij alleen leuk vind om hoe ik er uit zie/ wat ik aan heb en niet om MIJ. Om hoe ik van binnen ben want dat weet ie dan nog niet. Dus puur op het uiterlijk. Daar houd ik gewoon niet van. Ik weet wel dat het allemaal om het uiterlijk vertoon gaat en daar maak ik op zich ook graag gebruik van.... Haha!.

Ik heb het geluk mijn huidige vriend via het internet te hebben ontmoet. Hij heeft eerst mijn innerlijk leren kennen en toen pas het uiterlijk, daarom weet ik dat hij mij niet alleen heeft omdat ik er toevallig leuk uitzie en blond ben....

Maar idd ben ik het met Pipo eens dat vrouwen beter kunnen verleiden en mannen beter kunnen versieren.....


hehehe.. hoe lang heeft het geduurd voordat hij of jij om foto's ging vragen? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:38

Tja, oppikken in een kroeg, klinkt weer zo.......................... Maar ik kom best wel eens een leuke vent tegen in de kroeg, ben je gewoon met vrienden aan het stappen, en via vai kom je aan de praat. Door het praten merk je of het klikt.

Ik weet niet wat voor ervaringen je hebt, met uitgaansgelegenheden enz. Maar het klinkt niet echt positief.
Hoe mooi je ook bent, het gaat toch echt om de uitstraling, en het praten, wil iemand op je vallen, misschien niet als het een wip voor een avond is, en de desbetreffende persoon is heel jong.

Of het is wel pure lust.........................ook daar mag je best eens in meegaan.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:08

Ik ben ook geen versierder, wel een verleid(st)er. Knipoog

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:22

ik vind t helemaal niet raar als je een vriendje krijgt van t uitgaan, k bedoel, daar leer je de meeste mensen kennen!! Ik heb nu een jaar bijna met mn vriend en die heb ik tog egt leren kennen via t uitgaan!We hadden gezoend en toen een paar keer afgesproken, van t een kwam t ander en nu hebben we bijna een jaar wat! Ik vind dat dus absoluut nie raar!! Maar ik denk ook dat vrouwen beter zijn in verleiden!! nouw jah.... k weet t eigenlijk niet... jongens kunnen dr ook wat van hoor, of is dat nou versieren wat ze doen...... aaaah ik raak in de knoop!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 00:31

r0b1n schreef:
Waarom zou je geen makeup op doen? Ik vind dat altijd leuk als meisjes zichzelf mooi maken. Altijd groot pluspunt imo Lachen


En als je nou van jezelf al mooi bent? Waarom zou je je dan mooi moeten maken?

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 00:37

ik vind make up ook geen must, als een vrouw/meisje het(lees datgene wat mij in vuur en vlam zet) heeft dan kan ze desondanks best onopgemaakt zijn. Dat is nog nooit hetgene geweest wat mij verleid, dus niet noodzakelijkerwijs een part of the necessary equipment Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 08:15

De kunst van versieren is dat je versiert zonder dat het lijkt op versieren denk ik....Versieren is erg moeilijk en je hebt te maken met zoveel facetten en kleine onbesproken regeltjes.
Maar ik denk dat de man over het algemeen meer initiatief hiertoe neemt.