Ik begrijp het echt niet, het is uit!!!! waarom?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Ik begrijp het echt niet, het is uit!!!! waarom?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 11:52

Gisteren belde mn vriend om een uur of half 11. Normaal belt ie nooit op maandag, dus ik vroeg me al af wat er was. "ik moet je iets vertellen", zei ie. Ik dacht dat het met zn ouders te maken had, aangezien die nogal wat problemen hadden. "misschien heb je het dit weekend wel gemerkt". Nou, ik zou niet weten wat Verward . "Ik wil het uitmaken"....... Wat?!!?!??!?!???!?!??!?!??!?!? Huilen Boos! Verward
Na twee jaar en bijna drie maanden krijg ik het te horen via de telefoon... Huilen Daar heb ik eerst even van bij moeten komen.. daarna ging ie vertellen. (heel rustig, terwijl ik bijna een hartstilstand had..) Hij had er al een tijd mee rond gelopen, maar hij wou het met de vakantie nog even aankijken (we zijn een week naar Wassenaar geweest), maar het waren kleine dingen geweest die samen grotere dingen waren geworden. we waren toch té verschillend... Ja, leuk, daar had ie anderhalf jaar geleden ook achter kunnen komen.

En via de telefoon.. Hij had juist vorig jaar, toen ik een beetje problemen had met mn ouders, beloofd dat als het minder zou gaan, of als we twijfels zouden krijgen, dan zouden we dat meteen vertellen. Waarom heeft ie dat dan niet gedaan, en waarom heeft ie nooit iets laten merken?????

We zouden vanavond weer bellen, hij moest de hele dag naar school. En hij kon ook niet even een dag vrijnemen om mij in mn gezicht te vertellen dat ie me niet meer hoeft! Frusty

Ik begrijp het echt niet, betekenden die twee jaar dan helemaal niets!?


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 12:11

Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar heb ik niets te zeggen. Meneer heeft het allemaal in zn eentje besloten.
Hij had het dit weekend willen vertellen, maar hij durfde het niet... Dus dan doen we het maar over de telefoon!????????

En dat terwijl hij er toch al zeker een maand mee rond loopt, ik ben vanaf 27 juli twee weken bij hem geweest, kans genoeg om het te vertellen!


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 14:14

We hebben afgesproken dat we vanavond nog zouden bellen. En hij zou nog langskomen, maar wanneer weet ik dus niet, als het aan hem ligt volgens mij pas over twee weken. Ik ga vrijdag met een vriendin naar de veulenveiling in Drachten, maar dan zou zaterdag wel kunnen. Ik zou niet weten waarom hij zaterdag niet zou kunnen. Verward Ik weet wel dat hij anders een feest van een vriend van hem heeft, waar we samen heen zouden gaan.. Als ie daarom thuis blijft, hoef ik hem echt niet meer te zien en stuur ik zn spullen wel op Boos!

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 10:06

Nou, we hebben gisteren nog weer gebeld... Hij komt dit weekend naar me toe, om erover te praten, en ik ga volgend weekend naar hem toe. Zijn moeder had me al gebeld voordat hij me belde, om te zeggen dat het idd op een banketstaaf manier gegaan is, en dat ze nog wel wilde dat ik nog een keer daar naar toe zou komen. Lovers
Hij zei verder niet veel nieuws, ik heb gevraagd om een duidelijke reden waarom, en die kan hij me niet geven. Het voelde gewoon niet meer goed Misselijk Hij zei dat we toch te veel verschillen... Ja hoe dan???? Want dat had ie een jaar geleden ook kunnen bedenken! Het verschil in punctualiteit: ik kan niet zonder horloge, hij kan op vakantie alles van zich af zetten. Wat heb ik hier nou aan????? Niets dus! Verder zei ie dat het ook niet hielp dat andere mensen constant zeggen dat een relatie op afstand niet werkt (leeuwarden-helmond). Wat kan mij die andere mensen nou schelen Boos! Dat heeft er toch niets mee te maken?
Maar goed, ik heb gewoon geen reden gekregen waarom, en die wil ik gewoon... Ik wil weten waarom hij na twee jaar maar in zn eentje heeft besloten dat we er mee op moeten houden. Leuk een relatie, dan doe je toch dingen samen? Dan praat je dingen samen uit! Waarom heeft ie dan in godsnaam dit allemaal in zn eentje besloten en moet ik het allemaal maar slikken?????? Als hij zegt dat als een van ons twijfels krijgt, dat we dat op tijd moeten zeggen. Als hij dan nooit iets zegt, hoe moet ik er dan achter komen dat het niet goed gaat? Ik ben niet helderziend! Frusty
Maarja, dit zal ik hem wel eens even vragen, hij komt er niet zo makkelijk af.. dit doe je toch niet na 2 jaar en 3 maanden, dan hoeft het toch niet zo te eindigen Verdrietig ? Hij zei dat ie het niet eerlijk vond om me nog langer aan het lijntje te houden, dus hij wilde het z.s.m. vertellen...
Ik heb hem nog gevraagd waarom ie het dan door de telefoon heeft gedaan... hij durfde het gewoon niet toen ik er was dit weekend.. Jezus, heb ik na al die tijd ZÓ weinig respect dat ie me maar door de telefoon dumpt?? Nou, dankjewel voor de tijd dat het leuk was, maar dit is dus echt niet cool... Eerste dag van het schooljaar, en hij gooit even mn leven om.. Huilen

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 10:22

jep... een echte helliemonder...

hij heeft me al heel veel pijn gedaan.. door niets te zeggen, door te doen alsof alles goed ging.. Als je met problemen zit, praat je toch niet over samenwonen Frusty Hij is sinds vorig jaar weer aan het studeren, en doet nu SPH. Ik weet heel erg zeker dat dat er ook mee te maken heeft gehad. Hij heeft zoveel moeten praten in het eerste jaar, zelfreflectie e.d. en dat heeft het dus ook verpest. Toen ik problemen met mn ouders had, zat ie er altijd op te hameren dat ik erover moest praten met ze, want problemen moest je uitpraten.
En wat doet ie zelf??? Lekker in zn eentje alles beslissen, en het mij pas vertellen als ie zelf alles op een rijtje heeft Verdrietig Hij is zo veranderd, en zoals ik hem gisteren aan de telefoon had, zo was ie helemaal niet... De bartho die ik ken, zou het nooit, maar dan ook echt nooit via de telefoon uitmaken en die zou me er op voorbereid hebben... Zoals ie nu is, hoef ik hem niet meer, zo is het niet leuk...

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-02 10:09

Het had minder hard kunnen zijn, als hij me even voorbereid had. Voor mij kwam het als donderslag bij heldere hemel.. Huilen Als hij een jaar geleden heeft belooft dat hij het meteen zou zeggen als hij zou gaan twijfelen, dan verwacht ik dat. Dan verwacht ik niet dat ik, terwijl ik het weekend nog bij hem ben geweest, wordt afgescheept met een telefoontje. Dat doe je als je twee weken bij elkaar bent, niet twee jaar Verdrietig
Ik hoop dat ie zaterdag wat te vertellen heeft, ik ben benieuwd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Donderwolk55, Eliana, Eliine, flintstones, GrapeshotBot, haffiefreak, jadeken, Lalladidoo, MDWStables, RenskeFrea, XxMariellexX en 222 bezoekers