minikort rokje, hoerig of juist sexy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:49

Inderdaad, die foto's die geplaatst zijn, vind ik niet echt minirokjes. Ik vind de 1e en 3e nog best wel leuk op zich.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 15:02

Deze vind ik dus ronduit ordinair...

Afbeelding

Afbeelding

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:51

Het is net als met zwarte leren jacks; het hangt af van de uitvoering of het ordi is of niet. En het hangt ook er vaak van af hoe het gedragen wordt.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:01

vind het lelijk echt super lelijk Misselijk
kunt net zo goed in je bh en onderbroek/string gaan lopen Slapen Gaaaap
nee niks voor mij...vind een rokje net boven de knie mooi maar voor de rest niet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:43

Ik wordt overigens na deze topics en reacties van Miss X nogal benieuwd naar haar..

Achtergrond? Fotos? Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:44

Je neemt me de woorden uit de mond.....Lips are sealed

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:44

Ik ben haar nicht, en laten we zeggen dat het een kleine J.LO versie is Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:45

Ik heb er geen last van hoor als iemand er in wil lopen wie ben ik om er wat van te zeggen?

als een vrouw het kan hebben: doen als het d'r voor geen meter staat tja kijk ik wel een andere kant op hoor.
Persoonlijk hou ik niet van inimini bij mezelf gewoon tot een stukje boven de knie best toch?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:46

Wat is een J.LO? Verward

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:47

Jennifer Lopez

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:50

nahahah Bart Haha!
Ik moet met schaamte bekennen dat ik dat slang-modelletje heb (gehad) en maar één keer aangehad over een broek Haha!
Die ligt nu dus op zolder! Ik vind een kort rokje met matelpak en stiletto's wel sexy, mits er verder niks 'sexy's' aan is (dwz haar opgestoken, egen superrode lippen oid) Less sexy is more in dat geval.

Meiden van 16; nee dank je. Ik ben dus wel van mening dat als je zo'n rokje aan wilt je ook echt een VROUW moet zijn, dat feit máákt het rokje. geen giecheltutje of (rokende) hangjongere Haha!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:55

Ik weet zeker als je mij of Miss X ziet, mij een een of andere ordinair typje vind, want wij vinden het heel belangrijk om er mooi bij te lopen en dat is in ons geval sexy. Terwijl wij hier in amsterdam nergens last van hebben. Lopen we in een vage dorp rond, dan kijken ze ons heel vies aan. Dus het ligt er ook maar net aan waar je woont. Als amsterdammer zal ik nooit te ordinair erbij lopen, maar weet zeker dat ik dit wel in andere kleinere steden/dorpen ben.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:59

Wat me enorm opvalt aan de geplaatste foto's is dat het vooral de uistraling/manier van poseren is en de kleding/schoenen die er verder nog bij gedragen worden die het ordinair maken.
Ik zelf heb wel een vrij kort rokje (rokjes die langer zijn staan mij dus echt niet, ben ik te klein en te mollig voor) en dat draag ik zelfs naar de TU met 70 % mannen. Met wel als aanvulling dat daar een lang jasje op gedragen wordt waardoor het in mijn ogen niet ordinair is (heb overigens ook complimentjes gekregen voor de verschijning, ook van vrouwen).
Mijn conclusie, het gaat er vooral om hoe je je gedraagt bij wat je draagt en wat je er verder bij draagt aan kleding/schoenen/makeup. Lachen

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:07

hmm hangt er vanaf hoe de dame in kwestie is opgemaakt en zich gedraagt... Ik draag er zelf heel soms weleens een... lange laarzen eronder en een gewoon leuk shirtje erop... 2 vlechtjes of 2 staartjes of wat dan ook, en gewoon leuk opgemaakt! Maar sta er een met een arrogante smoel van hier tot aan tokyo... da n is het wel hoerig. Het is maar net wat voor gezicht erbij getrokken wordt, hoe het geheel oogt!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:16

Ik vind het best sexy. Als ik het er figuur voor had...zou ik het denk ik ook dragen.

Maar het moet er dan wel uitzien als sexy en niet als ordinair

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:36

Ja het ligt eraan wie het draagt en wat je erbij draagt...ik loop ook wel eens in een rokje maar dan wel voor de rest netjes enzo...maar loop meestla in rokjes die onder je knie zitte...niet die me oma zou dragen hoor maar gwoon wel leuke Haha!

wat Pregini zegt het ligt er ook aan waar je loopt!! Kijk ik liep een keer in een truitje die je in Den Haag met gemak aan kan en toen liep ik ermee op vakantie in Gramsbergen...nou mensen zaten me vaag aan te kijken Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:41

SuperPepeijn schreef:
ligt helemaal aan de situatie en of de dame in kwestie mooie benen en billen heeft Haha!


ben ik het absoluut mee eens om maar is voorbeelden te noemen, merilyn en pregini daar staat een minirokje minder snel hoerig bij, dan als iemand die een achterwerk heeft waar menig paard jaloers op is Schijnheilig

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 18:48

nou ik ben 16 en ik vind het echt onzin dat je een vrouw moet zijn om een rokje te kunnen dragen? hoezo dat? Maakt dat minder sexy ofzo of erger.
Ik draag regelmatig rokjes en ik kirjg geen opmerkingen van MOET JE HAAR ZIEN, ZE DRAAG EEN ROKJE EN ZE IS 16.
Rokjes zijn er voor alle leeftijden vind ik hangt er vanaf wat voor rokje het is?

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 18:51

Btw, is er ook nog een verschil of je 16 bent en in een dorp woont of in een stad. Als je hier meisjes van 16 of soms jonger ziet, lijken ze er een stuk ouder uit te zien dan iemand uit een dorp. Kon me nog goed herinneren dat ik gevraagd werd om wat te gaan drinken met een wildvreemde man. Ik was 16 en hij schatte me toen 26. Dat rokje heeft me toen ook erg vrouw gemaakt. ha ha ha, wat een eikel was dat.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:41

Haha idd, het geheel maakt het feit net ff anders. Maar het is gewoon echt niet mijn ding. Rokjes: heel leuk, maar absoluut niet te kort! *hihi, dan kan ik ze ook nog wel hebben...*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:46

Rokjes zijn leuk, maar zo kort als op die plaatjes die Cassidy liet zien vind ik écht een beetje hoe-rig, en dan helemaal met van die hoge leren laarzen eronder.. *yak*

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:48

Ik vind het vaak wel mooi, gewoon lekker kort Haha!
net boven de knie, vind ik vaak een beetje tuttig, maar ligt er ook aan wat voor rok het is.
bijvoorbeeld die spijkerrokken net boven de knie vind ik helemaal niet tuttig!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 20:55

Haagsemeid schreef:
Ja het ligt eraan wie het draagt en wat je erbij draagt...ik loop ook wel eens in een rokje maar dan wel voor de rest netjes enzo...maar loop meestla in rokjes die onder je knie zitte...niet die me oma zou dragen hoor maar gwoon wel leuke Haha!

wat Pregini zegt het ligt er ook aan waar je loopt!! Kijk ik liep een keer in een truitje die je in Den Haag met gemak aan kan en toen liep ik ermee op vakantie in Gramsbergen...nou mensen zaten me vaag aan te kijken Haha!


Ja maar wat moet je ook in Gramsbergen? Verward Nee hoor geintje. Maar je het wel gelijk erover dat het eraan ligt waar je iets draagt.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 21:33

Citaat:
nou ik ben 16 en ik vind het echt onzin dat je een vrouw moet zijn om een rokje te kunnen dragen? hoezo dat? Maakt dat minder sexy ofzo of erger.

Nouja als kerel staat een rokje toch stukken minder Haha! Nee hoor zonder gekkigheid, als meisje mag je best een rokje dragen, maar sla je imo de plank mis als je sexy wil zijn. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je visie op sexy... dat vind ik dus een vrouw die het rokje ' weet te dragen' bij jnge meisjes komt het vaak een beetje mutsig over.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:57

Ik vindt dat de uitstraling van vrouwlijkheid juist sexy maakt.
Lees maar het verschil. Een vrouw in een mooie nette broek met jasje etc. erop ( a la Roxy Belafanté in GTST) met een heel sexy uitstaling, óf een vrouw in een minirokje die een uitstaling heeft als het achterend van een koe.
Wie is dan sexier?
Het is maar hoe diegene zich gedraagt, en of ze vrouwlijk is.
Je hoeft niet alleen maar sexy te zijn in een minirok, als je alleen op die manier wanhopig sexy probeert te zijn, bén je gewoon niet sexy. Knipoog

Ik vind soms een mooie broek met enkel een sexy truitje erop veeeéle malen vrouwlijker.