jonge konijntjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

jonge konijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 20:42

vanacht ga ik op vakantie en vanmiddag zijn ze geboren helemaal kaal en toch heel schattig. Marloes gaat oppassen op alle 7 konijnen.Pa en ma zijn meteen gescheiden en mogen weer bij elkaar als hij gecastreerd is na mijn vakantie. en de 5 kleintjes liggen de hele tijd te slapen en als we over drie weken terug komen wie weet hoe groot ze dan al zijn.

Ik zoek nog pleegouders voor ze dus ls iemand interesse heeft.....

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:54

Begin november krijgen mijn vriend en ik een flat en dan neem ik mijn konijntje mee daarheen. Mijn zusje baalt daarvan en krijgt ter compensatie op haar verjaardag (1 november) een eigen konijntje. Dus dan kunnen we haar wel een konijntje van jou geven. Liefst een voedster (ik kan zelf het verschil tussen de geslachten zien als jij daar problemen mee hebt) ennuh....hoe groot worden ze?
PB me even rond die tijd (eind oktober) als ze allemaal nog leven en we er eentje kunnen nemen/kopen!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 09:34

wat zijn het voor konijntjes? ik heb een jong konijntje en die zit nu bij mijn andere ("geholpen") konijntje. MEt z'n 2en vinden ze het heel gezellig zo. Mijn ene konijn is wit met een klein beetje bruin, en mijn andere is een kruising van een vosbonthollandertje en een zwartbont hollandertje. Nu heeft ze dus 3 kleuren.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:18

Heb je het mannetje voordat er een nestje kwam apart gezet? Of toen je het nestje zag??
Anders heb je een grote kans dat je volgende maand nog een nestje hebt Schijnheilig
Wij krijgen er over een dag of 15 ook weer. Ze zijn zo schattig he.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:21

ja..ik verzorg ze
helaas ging het fout en moeder heeft 1 ji\on gedeeltelijk opgegeten.Na overleg met de dierenarts worden ze nu met de hand gevoed door walter en mij
foto's volgen
we houden er zelf 1, Little miracle genaamd