minikort rokje, hoerig of juist sexy

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:48

Ligt helemaal aan de vrouw! Maar wat me wel opvalt is dat de vrouwen die er goed uitzien en een goed figuur hebben, gelijk wel ordinair overkomen. Dan hoor je meteen "wat een ordinair wijf" Maarja, mensen moeten altijd wel ergens over banketstaaf. Je zal maar weinig vrouwen horen zeggen dat het er mooi uitziet.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:44

Ik ben haar nicht, en laten we zeggen dat het een kleine J.LO versie is Lachen

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:47

Jennifer Lopez

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 16:55

Ik weet zeker als je mij of Miss X ziet, mij een een of andere ordinair typje vind, want wij vinden het heel belangrijk om er mooi bij te lopen en dat is in ons geval sexy. Terwijl wij hier in amsterdam nergens last van hebben. Lopen we in een vage dorp rond, dan kijken ze ons heel vies aan. Dus het ligt er ook maar net aan waar je woont. Als amsterdammer zal ik nooit te ordinair erbij lopen, maar weet zeker dat ik dit wel in andere kleinere steden/dorpen ben.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 17:51

Btw, is er ook nog een verschil of je 16 bent en in een dorp woont of in een stad. Als je hier meisjes van 16 of soms jonger ziet, lijken ze er een stuk ouder uit te zien dan iemand uit een dorp. Kon me nog goed herinneren dat ik gevraagd werd om wat te gaan drinken met een wildvreemde man. Ik was 16 en hij schatte me toen 26. Dat rokje heeft me toen ook erg vrouw gemaakt. ha ha ha, wat een eikel was dat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Danielleeee_, DenieesB, Dennenboom, fro, Gittta, Hhilde, IndianSu, Joyceee86, laran, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Mizora, Plus_en_Min, ryukapple, SemrushBot, Sky_As, Symke, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep en 65 bezoekers