hooikoorts, wat gebruik jij?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Re: hooikoorts, wat gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:40

Hoi!

Ik weet sinds afgelopen najaar dat ik hooikoorts heb. Het vermoeden had ik al, maar uit de bloedtest kwam het niet naar voren. Mijn huisarts heeft mij aangeschreven in verband met een immunotherapie en daarom heb ik ook een prikjestest gekregen.

Ik blijk allergisch te zijn voor graspollen en bepaalde boompollen en ben al met al van februari tot en met september zoet Scheve mond

In oktober ben ik begonnen met Oralgen. Dat is een sublinguale immunotherapie, oftewel in normaal Nederlands, door middel van druppeltjes onder je tong kun je er in 3-5 jaar vanaf zijn Haha!

Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar nog natte ogen en verschrikkelijke niesbuien had, tot nu toe is het beperkt gebleven tot een paar keer niezen, een licht verkouden gevoel (iets opgezette neusslijmvliezen en soms wat slijm in m'n keel), soms een beetje jeuk aan m'nneus en een beetje jeuk in m'n ogen.

Je kunt hier wel pas mee beginnen nadat het seizoen voor jouw allergiesoort voorbij is, maar informeer gewoon even bij je huisarts.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Everest, JackieT en 45 bezoekers