Foutje, videoband van de videotheek verknalt......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Foutje, videoband van de videotheek verknalt......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:51

Gna gna, echt een foutje bedankt }> Prima had net de videoband van de videotheek in de videorecorder gestopt is dat ding is zonder dat we het wisten animalplanet aan het opnemen over de videofilm heen Verward Ik snap echt niet hoe dit kan Verward maar ik weet wel dat we straks een probleem hebben als we de videoband terug moeten brengen naar de videotheek Bloos

Iemand dit weleens overkomen?


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 20:57

Sypheron schreef:
hahaha, volgende keer moet je even kijken of dat clipje er nog zit bij dat gaatje aan de onderkant Lachen als dat clipje weg is, kan er niets meer over opgenomen worden, maar waarschijnlijk heeft er iemand plakband overheen gedaan ofzo Lips are sealed


Het clipje zit er niet meer op, dus ik snap echt niet hoe dat kan Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 21:06

Sypheron schreef:
dan kan het eigenlijk ook helemaal niet Verward theoretisch absoluut onmogelijk Lips are sealed


Prima en ik zijn geheel in onschuld gehuld en snappen er echt geen moer van hoe er nou ineens een stukje animalplanet op deze videoband staat Verward kennelijk zit er iets goed fout en hebben we morgen een probleem als we de band terug gaan brengen Clown


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 21:34

Ethelate schreef:
gewoon inleveren met het commentaar dat de film wordt verstoord door een vaag ander verhaal... Haha!
Niet jouw schuld!


Ja ja, en hoe verklaar ik dan dat er 1 september onderaan de opname in beeld staat.......teovallig net de datum en avond nadat Prima de videoband heeft gehuurd Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 22:59

auk schreef:
haha, staat er ook 2002 bij? anders kun je namelijk nog zeggen dat het niet jouw schuld was Haha!


Yep en ook nog eens de tijd Clown

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 07:43

lis schreef:
Als je in een winkel een vaas omgooit, loop je toch ook niet snel weg?

Ik vind het een vaag verhaal, trouwens.
De video gaat op mysterieuze wijze plotseling zelf wat opnemen, terwijl het clipje verwijderd is Verward
Kan niet en ik geloof er dus niets van. Misschien moet je Prima maar eens onder handen nemen. Ik denk dat hij er meer van weet. Of hebben jullie misschien kaboutertjes?


Nou echt Lis, ik ben geen liegebeest, ik ben heel serieus! Er staat echt 5 min Animal Planet op de band nu...................kan er niets aan doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, ComscoreBot, Cubone, furious, Jooytjee, lideli, Lisselot, lizard, Niobe, Oehlala, Roosch, Suusw, Tigress en 147 bezoekers