Ik ben trots op mijn zusje!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Ik ben trots op mijn zusje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 17:46

Mijn zusje (14 jaar) heeft vandaag voor het eerst sinds ruim een half jaar, weer een hardloopwedstrijd gelopen van 5 km!!
Ze liep altijd graag hard (meestal wedstrijden van 5 km samen met mijn moeder). Maar begin dit jaar (23 januari om precies te zijn) werd ze ziek.
Ze had problemen met haar schildklier, die was te traag. Ze kreeg er na een tijdje medicijnen voor, maar dat hielp niks. Ze was heel moe, had geen energie en voelde zich niet lekker.
In mei is ze opgenomen in het ziekenhuis, ook vanwege een verstopping in haar darmen. Ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar er veranderde niks. Ze was nog steeds moe en futloos.
Via internet (schildklierforum) was ze in contact gekomen met andere mensen, die ook schildklierproblemen hadden. Die mensen raden haar een ander medicijn aan, waarvan ze dachten (zeker wisten eigenlijk) dat het wel zou helpen.
Maar de arts van mijn zusje wilde dat niet geven. Want hij gaf dat nooit en geloofde er niet in.
Maar mijn zusje was ervan overtuigd dat het zou helpen, ze had er erg veel goede verhalen over gehoord.
Na een tijdje heeft ze de arts weten te overtuigen en hij heeft het medicijn (Armour) voorgeschreven.
Ze slikt het nu een maand, en het gaat weer fantastisch met haar!!
Een paar weken geleden is ze weer begonnen met hardlopen, en vandaag heeft ze haar eerste wedstrijd gelopen. 5 km in 31 minunten (en nog wat seconden, maar dat heb ik niet onhouden Haha!). GEWELDIG!!!!!
Ze is nu dus weer helemaal beter en gaat volgende week weer een wedstrijd lopen Lachen Lachen
Over een paar maanden kan ze er dan eindelijk weer naar streven om haar record te verbeteren (dat is nu 5km in 23 minuten en 46 seconden!).
Ik hoop dat het haar lukt..!

Mijn zusje na de wedstrijd:
Afbeelding

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 18:38

Nou dat is een goed bericht zeg. Knipoog Ze ziet er op de foto ook echte stralend uit en je kunt zien dat ze heeft genoten.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:05

inderdaad ik sluit me bij greetje aan, ik ben blij dat ze weer kan doen wat ze leuk vind, en goed dat ze die arts heeft kunnen overtuigen!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:26

Fijn voor haar hoor Party!! Schildklierproblemen zijn erg vervelend, mijn moeder had het ook.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:16

Heel fijn voor haar! Wens haar veel succes volgende week!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:27

jeetje,wat goed!echt leuk voor je zusje,en toch ook voor jullie,waarschijnlijk hebben jullie ook zorgen gehad!veel succes volgende week

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 21:36

Leuk om hier zo´n positief bericht te lezen Lachen ! Fijn zeg, dat ze dat medicament tóch heeft gekregen! Veel succes voor je zusje op d´r volgende wedstrijden!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-02 09:54

Bedankt voor de reacties Lachen
Mijn zusje heeft het ook gelezen en ze vond het erg leuk dat iedereen zo meeleeft.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:25

Ik ken het gevoel wel: mijn zusje!
Mijn zusje mankeert niets, ze is 12 en rijdt toch 'even' 64 km te paard. Ze gaat met onze gekke brave bier aan de dubbele longe werken, omdat ze dat graag wil. Soms ben ik daar wel jaloers op, zij DOET het gewoon even, maar het meest ben ik toch super de super trots, want het is wel MIJN zusje!

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:09

knap hoor ik red de 5 km niet

suc6 voor der met de next game Lachen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 12:17

Hey wat goed van haar zeg...goed dat je trots op haar bent...en nu maar hopen dat het goed blijft gaan Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 13:14

Geweldig Tindra! Ik kan me voorstellen dat je trots op haar bent. Ik ben ook altijd supertrots geweest op mijn broer, als hij toch weer iets voor elkaar wist te krijgen Haha!

Overigens red ik de 5 km ook niet, misschien in een uurtje of 2 Sigaar
Wens haar maar succes! Party!!