Wadlopen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:18

jaaaaaaaaaa, ik ZOU ook gaan wadlopen. Op zaterdag 10 augustus zouden we een retourtocht gaan doen naar emmermansplaat (ofzoiets). Nou op die dag nog even gebeld of het doorging.... ging niet door Boos!

Maar we zouden wel met een zwerftocht (is geen oversteek maar aan de kant maar wel waar je niet zonder gids mag komen) mee mogen doen.

Dus wij naar het centrum van pieterburen (wij sliepen op camping klein deikum voor als iemand dat kent) en zagen heel veel mensjes in wadloop spullen.

Toen kregen wij te horen dat dit ook weer niet doorging Boos! Maar we gingen zelf naar het wad om het toch gezine te hebben. Toen we daar waren liepen we er ook een stuk en toen werd het steeds blubberiger. Daar is alleen maar klein en het was heel glad. We zijn maar een klein stukje erover geweest wantje mag niet ver zonder gids.

Maar het was echt heeeel leuk. We hebben er ook foto's van hieronder staat ie.

Afbeelding

Je ziet waarschijnlijk wel wie ik ben Haha! (paard op trui) Het meisje wat rechts staat is Nina en komt uit Slovenie. Die waren bij ons aan het logeren en zij was gevallen in de blubber. Dat was echt lachen joh!

Ik heb dus niet echt een toch gedaan maar dit half uurtje was wel heeel leuk!

ps: mijn schoenen waren heel licht beige Tong uitsteken


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 17:13

Ja!, Ik heb wel niet een hele tocht gemaakt maar het is vooral heel erg lachen! Wat vinden jullie van de foto?


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 17:25

Dit was heel dicht bij pieterburen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 17:03

Nou, ik vond het juist lachen om zelf te doen! Ik heb dan wel geen hele tocht gedaan meer leuk was het wel! Ik zou zo nog een tocht willen lopen.

Ik heb de foto's bij in the picture gezien, die zijn leuk ja!

Waar logeerden jullie? Wij zijn bij klein deikum geweest (best kleine camping) meer van jullie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Charaz, Fly_high, gillian, Ginny135, Googlebot, JoT, Mirranda, Mo_86, Mutti, Rijsa, Soepblik, Traiectum en 57 bezoekers