pfff verbouwen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

pfff verbouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 21:01

bij ons in huis wordt nu de keuken verbouwd en volgende week beginnen ze met de badkamer (jaja alles tegelijk Haha! )
wat onwijs vermoeiend zeg.... We kunnen momenteel dus niet meer koken beneden, afwasmachine is weg enz enz enz. Maandag beginnen ze met plaatsen van de nieuwe keuken dus ben erg benieuwd. Vanavond al bij de buren gegeten en vrijdag zijn we weer uitgenodigd Lovers
Vanmorgen waren ze al onwijs vroeg begonnen met boren enzo *weg rust* en toen ik thuis kwam waren ze nog bezig met lawaaien... Morgen ook vast nog wel. En dan volgende week nog de badkamer.
hoe vermoeiend...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:18

Pfff dat word dus heeeeeel veel naar de paardjes voor jou Haha! en heel weinig uitslapen *grin*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:32

en ik maar heel netjes vragen of ik mn laarzen uit moest doen. maar t wordt vast heel mooi. en dna zakt niemand meer door tegeltjes in de badkamer

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:45

poe hee...
I hear you, I hear you..
bij ons ook over eenw eek of twee de hele achtergevel met keuken, douche en toilet eruit.....[naam verwijderd] op de dixie Huilen

en dan hopen dat ze het een paar weken later weer wind en water dicht achterlaten...
voor dat ze komen moet eerst de garage nog plat, eht houten aanbouwtje afgevoerd, het betonpad (gehard met kippengaas!) er nog uit en tussen de bedrijven door de nieuwe houten schuur nog in de lak....

Ik heb medelijden met jou, jij ook een beetje met mij? Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:51

De badkamer is nog veel erger hoor! Dan moet je bij andere mensen gaan douchen.. of je moet je geroepen voelen om in een teiltje te gaan zitten *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 22:03

Hou op Hou op!!
Ik heb net een verbouwing van de badkamer achter de rug, wat een ellende. Het hele huis zat onder het stof, iedere dag weer en dan moet je weten dat ik erg gevoelig ben voor stof Boos!
gelukkig is alles nu achter de rug en ja het was even door de zure appel heen bijten maar het was de moeite waard. Maar voorlopig wil ik geen verbouwingen meer in huis Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 22:42

*LOL* Meid, wees blij dat het straks allemaal voorbij is. Zit je lekker in het nieuw Haha!
Ik ben nu ondertussen al meer dan een jaar aan het verbouwen en het ziet er naar uit dat ik ook nog wel een half jaar bezig ben.
Voordeel bij mij is dat ik er nog niet in hoef te wonen.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 16:36

Steef schreef:
De badkamer is nog veel erger hoor! Dan moet je bij andere mensen gaan douchen.. of je moet je geroepen voelen om in een teiltje te gaan zitten *LOL*


mhh hou maar op.... vind mezelf nu alweer nog zieliger Haha!

Dees -> als ik nou onwijs veel medelijden met jou heb, heb jij dan nog meer medelijden met mij dan??? Knipoog

ach ik overleef t wel t zijn tenminste leuke persoontjes die alles doen hier Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 16:46

Ja serieus? Van die fraai bespierde door de zon gebronsde halfnaakte mannen in overal en zo'n bouwhelm?
Watn in dat geval heb ik geen medelijden meer, dan ben ik jaloers!!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 16:47

hahaha halfnaakt in overall??? nope en ook zonder bouwhelm zelfs... Maar ze zijn wel leuk hoor erg gezellig vooral *moet s morgens altijd hard fietsen omdat ik zo gezellig heb staan kletsen* Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:25

Bij ons is de badkamer net klaar, hij is super (hij is nog groter dan de huiskamer Bloos ) Daarnaast hebben wij nog een klein badkamertje met douche en wasbak dus we konden gelukkig thuis douchen *LOL*

Ons volgende project wordt de keuken, gisteravond weer 3 uur bij
een keukenboer gezeten om over een offerte te delabereren, pffff Scheve mond