verhuizen & reiskostenvergoeding werkgever

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 08:52

50 euro vind ik wel veel voor 200 km per dag. Ik heb 4 jaar geleden 200 km per dag moeten rijden voor mijn werk. Was toen 600 gulden kwijt aan dieselkosten. Nu zal dat ongeveer 800 gulden zijn.

50 euro is toch 110 gulden, dus 550 gulden per week. De meeste bedrijven hebben geen boodschap aan het feit dat je zo ver weg gaat wonen. Ik kreeg toen 100 gulden reiskostenvergoeding per maand. Je kunt om de maximale reiskostenvergoeding gaan vragen. Als ze je welwillend zijn krijg je een gunstige km-vergoeding.

Het heen en weer reizen is wel zwaar maar voor 2 weken is dit wel te doen. Je zult beter uitrusten als je s'avonds in je eigen omgeving bent dan in een vreemde omgeving.

Ik verwacht niet als je al weggaat dat ze wat voor je zullen doen. Wel kun je onderhandelen over het feit dat je 1.4ft werkt en dat ze er bij gebaat zijn dat je deze zware baan tot het eind toe uitwerkt. Je dit graag ook netjes wil afwerken maar dat je ze vraagt om een redelijke brandstofvergoeding. De kosten delen. Als ze de helft betalen zit je toch al beter. Als je aan het eind van de week de benzinebonnetjes mag overhandigen en de helft terugkrijgt heb je al heel wat.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:16

Is het echt belangrijk voor je om die 2 weken nog uit te werken?

Als ze niet jouw tegemoet willen komen, waarom dan zelf wel tot het uiterste gaan? Ik zou een gunstige regeling met het bedrijf afspreken, gaan ze daar niet op in, ja jammer maar dan stop ik nu. Je bent uitzendkracht en daar wordt niet altijd netjes mee omgesprongen. Hebben ze je niet meer nodig kun je ook meteen opstappen.

Ja ik ben hard hoor, ik kom ze nog tegemoet om 2 weken te blijven, zij mij niet, dan is het voorbij, punt uit.

Als ook het uitzendbureau jouw niet uit een potje reiskosten willen betalen is het ook maar eenrichting verkeer. Ze verdienen genoeg aan je en zij zijn er ook bij gebaat dat ze als UZB hun klant tevreden stellen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, GoogleAdsense, herous, Imhrien, Kimberly520, Malissaa1, ogidni, Pellelilly, Xanthippe en 68 bezoekers