Ervaring met Mini In The Box?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:52

Ik heb er 3 keer wat besteld. Super. Helemaal tevreden. Met deal extreme heb ik slechte ervaringen gehad. Mininthebox is veel professioneler.

Als je onder de 20 euro per bestelling blijft hoef je geen invoer kosten te betalen.

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 23:20

_Lisanne schreef:
Verschillende ervaringen dus.. Misschien moet ik de gok er dan maar eens op wagen..
Bedankt voor de reacties :)


Anders bestel je eerst voor een tientje ofzo. Mocht het dan misgaan jammer dan.

Maar zoals ik al zei, ik heb goede ervaringen. Zou zo weer bestellen

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:15

_Lisanne schreef:
Verschillende ervaringen dus.. Misschien moet ik de gok er dan maar eens op wagen..
Bedankt voor de reacties :)


Heb je de gok gewaagd? Ben benieuwd wat je ervaring dan is!

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:34

DDDMakkink schreef:
ik heb gemaild met ze om te zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik maandag(werkdag 20) mijn spullen binnen heb
kreeg ik een mail terug dat het 10-20 werkdagen kan duren met een uitloop naar 40 werkdagen!!!
dat is gewoon 8 weken wachten op je spullen!!!
ik hoop toch echt dat ik het eerder binnen heb
moet nu dus nog eventueel 4 weken wachten
belachelijk want een pakketje opsturen naar tazmanie duurde maar 2 weken en dat is de andere kant van de wereld


Tja.. Als mensen het gratis verzonden willen hebben vanuit China naar Nederland, dan kun je voor de prijzen die ze daar hebben voor de producten niet verwachten dat het de snelste verzending is die je maar kunt krijgen. Die spullen kosten geen drol, en daar moeten de verzendkosten vanuit China naar Nederland ook nog vanaf. Zoek voor de gein eens op wat verzenden naar China kost. Kan me voorstellen dat ze het zo goedkoop mogelijk willen verzenden.

Als je hetgeen dat je gekocht hebt op de plek wilt hebben, dan moet je gewoon naar een dure winkel hier in nl gaan. Heb eerder ook bij deal extreme besteld en daar duurde het nog langer dan hier.

Een beetje geduld. Het komt echt wel. Heb je al een mail gehad dat het verstuurd is?

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:34

chrisje98 schreef:
weet iemand hier misschien ook een site waar je behuizingen voor blackberry (bold) kan kopen? dus geen hoesjes. Heb al gegoogled enzo maar kon niks vinden :n


Hebben ze het niet bij mininthebox?

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:25

Deal extreme gekeken?

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:47

met andere sites heb ik geen ervaring. heb alleen bij deze 2 al eens wat besteld waarbij ik over mini in the box het meest tevreden was

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:13

Tja ik ben daar niet zo moeilijk in want ik heb er begrip voor dat het soms wat langer kan duren. Maar ik snap je punt ook wel. Ik zou zeggen neem gewoon eens contact op en vraag vriendelijk wanneer je het kunt verwachten. Dat geeft vaak al wel een goede oplossing. Boos worden kan altijd nog ;)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:20

Waarom bestel je dan ineens zon groot bedrag als je nog geen ervaring hebt met het bedrijf?
Ik snap eerlijk gezegd je ophef niet zo heel goed...

Ik vraag me af of als het nu wel komt, of je dan wel ooit nog daar gaat bestellen

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:06

DDDMakkink schreef:
vandaag waren we niet thuis en is de pakketdienst langs geweest
een brief in de bus met daarop dat we nog 20 euro moeten betalen en tekenen
heb ze gelijk gemaild want daar heb ik niks over gelezen in de voorwaarde
heb de site helemaal binnenste buiten gekeerd maar kan er niks over vinden dat je nog moet dokken bij aflevering
zou dan 50% extra kosten boven op komen
ik vind het maar vaag hoor en dat voor 2 controlers
ik bestel daar in iedergeval niet weer mij te vaag allemaal


Dit zijn de invoerrechten van de Nederlandse douane. Wanneer je spullen van buiten de eu bestelt moet je je aan de Nederlandse regels van invoer houden. Dit wil zeggen, wanneer je onder de 24,- euro blijft in waarde (Volgensmij bedrag weet ik niet helemaal zeker) dan moet je invoerrechten betalen. Je had in jouw geval beter 2 bestellingen kunnen plaatsen van onder de 20 euro. Ik heb destijds mijn bestelling in 3 keer geplaatst, allemaal zo rond de 15.- en geen extra kosten gehad. Heb het bij deal extreme wel een keer gehad en toen moest ik iets van 25 euro extra betalen ofzo omat ik voor 80,- besteld had. Ik meende dat ik het een keer gezegd had, maar volgens mij was dat in een ander topic

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:09

Ik heb Volgensmij bij het bestellen ofzo wel een melding gezien (waar het precies stond weet ik niet meer) dat invoerrechten van je eigen land van toepassing zijn en dat je daar rekening mee moest houden. Zoals ik al zei, het staat ergens op de site. Maar weet niet meer waar. Is al een half jaar geleden ofzo dat ik daar besteld heb.

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:44

Volgensmij niet als je ook andere producten besteld hebben die niet op voorraad zijn. Anders wel denk ik. Weet niet of 24 uur ook echt 24 uur was, maar weet wel dat dat van mij toen al heel snel verzonden was. Binnen 2 dagen ofzo. Heb er wel een maand op moeten wachten voordat het er was

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:47

DDDMakkink schreef:
Ik heb op internet gelezen dat je vanaf de +\-20 euro invoerkosten moet betalen???
De controllers waren iets van 21 per set en dat koop je niet in de winkel
Daar betaal je voor een originele controler al 50 euro en voor z een nunchuk 25 euro



Alleen is het daarvoor natuurlijk wel afwachten of het ook daadwerkelijk dezelfde kwaliteit is. Ik heb tot nu toe alleen maar goedkope dingen gekocht als telefoon hoesjes enzo. Eclectische dingen ben ik toch een beetje voorzichtig mee ;)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 10:18

DDDMakkink schreef:
dat is eigenlijk ook onzin want bijna alle originele opladers worden gemaakt in china de echte en namaak rollen van dezelfde band af :+
wij kunnen na 13:00 de controllers van de wii ophalen en gaan deze ook gelijk uitproberen
ik heb wel een heel groot plus punt over miniintebox ik had ze een mail gestuurd met dat ik die kosten niet snap etc(toen wist ik nog niks over douane) :o
en nu willen ze ons 50% van die kosten terug betalen dat vind ik dan wel erg coulant van ze
dus mijn mening is al bijgesteld en ik weet nu voor een volgende keer hoe het precies werkt
al doende leert men zeggen ze dan


Dit is wel super netjes zeg! Moet je kijken. Dan kost het al geen drol en dan geven je ze ook nog geld terug van de douane hahah.
Ik heb daar een nep Apple USB kabel gekocht maar die doet het niet zo goed. De echte zijn wel degelijk veel beter :+

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:52

NeverGiveUp schreef:
Ik heb een hoesje besteld, ben benieuwd wanneer die binnen is, een week of 2?


Reken maar eerder op 4 ;)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:02

NeverGiveUp schreef:
Weken? :oo


Haha ja.

Als zon hoesje helemaal van China hier naar toe moet lopen is dat best ver hoor! _/-\o_

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:33

gift wil niet zeggen dat de douane dan ook werkelijk geen invoerrechten zal berekenen. Misschien eerst wel, maar nu doen al die buitenlandse sites dat, en de douane is echt niet gek :)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers