Voel me zwaar k*t...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Voel me zwaar k*t...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 13:49

ik voel me al een paar dagen gewoon zwaar k*t... mijn vriend twijfelt aan onze relatie, want hij vind dat ik me teveel met hem bemoei... ik heb alleen maar een keer gevraagd wat hij bijvoorbeeld maandagavond gedaan heeft en dan krijg ik van Gaat je nix aan...
We hebben de laatste tijd wel meer problemen, kleine onenigheden enzo, en soms zit er een fikse ruzie tussen maar vaak gaat dat wel weer over... Ik heb alleen geen zin meer in al dit gedoe... oke een keer een ruzietje moet kunnen, maar het word me op dit moment toch wel ff teveel... Verdrietig Ik heb er al wel vaker over nagedacht of het niet beter is om het toch maar uit te maken, maar aangezien ik al 1,5 jaar wat met hem heb valt het toch wel moeilijk... ik geef nog verschrikkelijk veel om um en wil hem dus echt niet kwijt... Verdrietig
Weet iemand wat ik moet doen??

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 13:58

misschien heeft hij wel ergens problemen of zit hij ergens heel erg mee dat hij zo kortaf doet.. laat hem iig nu niet alleen zitten! probeer uit te vinden wat er aan de hand is. Misschien is het beter om je onderzoek een beetje geheim te houden aangezien er bij hem toch niet veel uitkomt. Sterkte ermee en ik hoop dat alles goedkomt!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:22

even een time-out inlassen van bijv. een paar weken waarin jullie allebei na kunnen denken over jullie relatie?
sterkte!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:57

gewoon samen zitten en praten wat er aan de hand is of net als syph zei, een onderzoek aanschaffen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 14:58

Soms heb je zo'n moment dat had me zus ook. Die had een jaar met haar vriend dus en toen waren ze elkaar zeg maar gewoon 'zat'. Toen is het uit gegaan maar toen kwamen ze er achter dat ze toch elkaar heel erg vele van elkaar houden en is het weer aan gegaan. Ze beginnen gewoon nu weer overnieuw, misschien kan je dat ook proberen?

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 15:01

ik heb hem net via msn gesproken en we gaan morgen (na mijn wedstrijd, die verr*t gaat worden omdat me paard al bokt als ik aan wil draven of als ik me teugels weer op wil pakken...) praten en dan zullen we wel zien waar we uitkomen... Scheve mond

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 15:18

Nou veel succes ermee...bij mij ging het uit na 1,5 jaar, doet veel pijn Scheve mond maarja heb nu een lieve vriend.

En ook succes met je wedstrijd!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 16:12

:)Ikkuh:) schreef:
ik heb hem net via msn gesproken en we gaan morgen (na mijn wedstrijd, die verr*t gaat worden omdat me paard al bokt als ik aan wil draven of als ik me teugels weer op wil pakken...) praten en dan zullen we wel zien waar we uitkomen... Scheve mond


Veel succes met het gesprek!

En ff offtopic, heeft je paard misschien last van zijn rug of mond?

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 18:00

neej het is gewoon eigenwijsheid, eerst bokte ze alleen op me zweep en nou gaat ze ook op me been bokken... maja zal wel weer een keer overgaan...

weer ff ontopic : ik hoop ook dat het wat oplevert, want ik wil hem echt niet kwijt... Scheve mond