Dwangvoeding of het recht te sterven?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:08

Wat mij betreft mag hij niet sterven maar moet hij lijden........

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:38

Je hebt ganzenlever pate, dat kent iedereen vast wel. De manier waarop die beesten worden vetgemest, dat moesten ze bij die Volkert doen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:42

Yep, als het om geld en economisch gewin gaat, mag je alles doen met dieren die onschuldig zijn. MAar een moordenaar waarbij onomstotelijk bewezen is, dat hij schuldig is, die wordt gespaard! Ik kan er niet bij...

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 15:48

batje schreef:
Nederland staat bekend op haar coulante houding tegenover gevangenen.. zelfs 'levenslang' is maar een paar jaar.
Nu ineens, nu het slachtoffer een belangrijk persoon is, mogen ze hem wel continue filmen, mochten zijn lichten wel 24u p/d aan enz enz.

Beetje dubbel he?
Ik vind het dan ook belachelijk dat wetten en regels ineens veranderd kunnen worden als het slachtoffer een belangrijk man is. Als we een regering krijgen die dit soort regels zo licht opvat hou ik mijn hart vast de komende jaren..


De eeuwige coulante en tolerante houding van de nederlandse regering duidt nu juist erop hoe licht ze er altijd over dachten. Ik hoop juist op veranderingen in de gedachtengang hierover.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 08:50

Volkert denkt alleen aan zijn eigen rechten, maar in mijn ogen heeft hij die verspeeld. Hij vond dat hij het recht had om pim te vermoorden, wij hebben in zijn ogen niet het recht om te weten waarom. Hij vindt dat hij nu het recht heeft om te sterven. We moeten gewoon al zijn rechten dan OOK maar eens afpakken, net zoals hij dat bij anderen doet.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 09:57

Nappie, je haalt mij de woorden uit mijn mond. Daders staan hier nu eenmaal op een hoger plan he.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:04

lis schreef:
Ik vindt dat alle moordenaars of ze nu Volkert heten of Jan, Piet of Klaas dezelfde aanpak moeten krijgen, een harde aanpak, niet een voor mietjes!


Yep, vind ik ook. Voor ALLE moordernaars een HARDE aanpak, geen fluwelen handschoenen, ook geen 1-kamer appartement, ze moeten hun privacy ook maar delen, net zoals die mensen die altijd hard gewerkt hebben hun hele leven en belasting hebben betaald maar slechts een gordijntje om hun bed hebben (bejaarden heten die), en de tv is niet nodig, en een uitkering al HELEMAAL niet, want ze kosten al veel geld op een dag en omdat alles voor ze betaald wordt hebben ze verder echt niets nodig!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:56

Lekker eerlijk is dat; iemand vermoorden en dan verwijten dat hij "niets doet". Pim heeft uitspraken gedaan en hij wilde ze na de verkiezingen na komen. Dan kun je niet aankomen met "hij heeft niets gedaan". Daar heeft namelijk die uitgehongerde etterbal voor gezorgd. Ik ben een van die mensen die LPF heeft gestemd. En dat LPF een zooitje is geworden, is niet mijn schuld, daar is Volkert oorzaak van. Ik heb op Pim willen stemmen, en op deze manier heb ik dat toch nog een beetje kunnen doen. Ja, ik baal van de huidige LPF. Ik baal nog steeds heel hard dat Pim dood is. Als Pim nog had geleefd was het niet zo'n zooitje geworden.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 26-08-02 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:03

joostvangestel schreef:
Simpel: ik denk dat we met zijn allen toch even aan onze grondbeginselen moeten vasthouden. In Nederland ben je onschuldig, tot het tegendeel is bewezen. Tot een rechtbank VvdG heeft veroordeeld, is hij technisch gesproken onschuldig.
Even ter informatie Joost: zijn schuld staat onomstotelijk vast, er zijn vele keiharde bewijzen aanwezig. Wat heb je nog meer nodig? Niemand snapt dan ook waarom er zoveel met geld gesmeten moet worden en dat die rechtszaak nog zo lang moet duren. Ik denk dat ze perse het waarom willen weten. Ik weet niet of ze die zullen krijgen, maar ze zouden het wel tegen hem kunnen gebruiken.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:34

Hij heeft toch een rechtszaak? Maar waarom moet deze zo lang duren? Er valt niets meer te bewijzen, bekennen en ontkennen doet hij toch niet.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Julia96_, III, LouLi, MyWishMax en 46 bezoekers