schoolziek??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

schoolziek??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 20:53

Tsja ik weet niet hoe je het noemt, maar ik wil het graag even van me afschrijven en zal het proberen zo goed mogelijk te omschrijven...

Ik ga nu naar een nieuwe school, een neiuwe opleiding en nieuwe mensen...
Nu krijg ik echter huilbuien als ik al aan die school denk, en word ook misselijk. Toen ik van groep 8 naar de 1e ging was dat ook zo, maar minder erg. Omdat ik vroeger gepest ben heb ik totaal geen zelfvertrouwen en als ik al iemand hoor lachen dan denk ik meteen dat het om mij gaat. Als mensen me lang aan gaan kijken word ik rood want dan denk ik meteen dat er iets mis is terwijl ze misschien toch helemaal niet naar me kijken...
Nu ik dus naar de 5e klas ga en dus zoals ik al zei alles nieuw is en ik ook weer bij die meiden in de klas kom die mij juist hebben zitten te pesten, zie ik er helemaal tegenop..
Vanochtend was het heel erg, heb vanacht toen ik rond een uur of 4 wakker werd de hele tijd zitten te huilen omdat ik niet wou en vanochtend toenmn vader me kwam wekken heel lang weer, ik moest van hem verplicht naar school. Toen ik op het viaduct op die meiden stond te wachten (dat zijn dus ook diegene die mij gepest hebben, nouja vooral de ene en dr vriendin is blijven zitten) en ik stond al even te wachten en ik zag ze niet komen (ik was achteraf gewoon vroeg) raakte ik al helemaal in paniek en dacht dat ze me in de zeik hadden genomen...
Het fietsen ging goed en in de klas eerst ook, maar later werd ik weer misselijk en kreeg hoofdpijn, toen heb ik maar gevraagd of ik naar huis mocht, dus in het kantoortje gebeld en mijn vader zou komen, maar wou eerst nog even met mij en de mentor (in de geval de coordinator) praten, ik had ook al een beetje aan mijn mentor vertelt hoe het zat en nog uitgebreider aan die coordinator, ze begrepen het gelukkig wel. Samen met de coordinator en mijn vader hebben we besloten dat ik het nog zou proberen, lukte het niet dan zou mijn vader me ophalen...
Mijn mentor had inmiddels in de klas al verteld dat ik me niet lekker voelde, toen ik weer aankwam lopen vroegen ze meteen hoe het ging, toen ging het al beter... Er waren inmiddels opdrachten opgegeven en ik had me bij een groepje aangesloten (wij gingen klas versieren Knipoog ) vanaf toen ging het al stukken beter, mn hoofdpijn was weg en de misselijkheid was minder, na met de hele klas wat te hebben gedronken ging het weer harstikke goed...
Het naar huis fietsen ging ook heel goed.

Maar nu ik weer aan school denk word ik weer misselijk en stresserig, zo raar want ik vond het later echt heel leuk...

Sorry dat het zo lang is geworden, maar ik wou het graag even kwijt, voel me er echt niet lekker bij Verdrietig


Maaike

Even voor de duidelijkheid, die meiden zijn weer harstikke aardig en ik doe ook maar net alsof het nooit gebeurt is en hun dus ook...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:56

DIt is wel heel vervelend voor je zeg. Ik kan je ook niet echt helpen, maar je moet wel gewoon naar school gaan. Het wordt vanzelf leuk. Veel succes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:06

Ik ken het gevoel.
Ik ga dit jaar naar een nieuwe klas maar ik ken hier dus niemand vorig jaar zat ik nog bij iemand in de klas die ik kende en heb daar ook veel meer mensen leren kennen maar nu ga ik dus ook van de eerste naar de tweede (mbo) en hier ken ik dus niemand en ben eigenlijk ook best zenuwachtig.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:55

Dat is niet echt leuk nee! Wel raar dat die meiden nu opeens aardig doen, dat had ik ook eens in de 3de. En daar ga je mee fietsen??? Ik zou daar echt niet op gaan wachten met de fiets hoor, maargoed. Kan je niet van klas wisselen zodat je niet bij hun in de klas komt? Vind jongens/meiden die klasgenoten pesten heeeeeeeel zielig, die zou ik zo een pluk haar uit de kop kunnen trekken. Boos! Boos! Als je niet in een andere klas kunt, laat je vooral niet kennen, als ze weten dat je het niet op ze hebt ben je zo weer de klos.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 22:43

He bah wat rot meissie...

Probeer jezelf te dwingen. Laat niet over je heen lopen, JIJ bent er ook en of ze je nou mogen of niet dat moet je een zorg zijn!
Zijn ze aardig, dan is het prima, zijn ze het niet dan rotten ze toch op?
Zijn er geen leuke nieuwe meisjes in je klas waar je een beetje naar toe kunt trekken? Nu je een hele nieuwe start hebt moet je daar gebruik van maken!! Wieweet woont er wel iemand in de buurt die ontzettend aardig is, of zit er nog een paardengek bij je in de klas??
Laat niet over je heen lopen he! School moet leuk zijn en je moet je niet iedere dag k*t voelen omdat je de volgende dag weer naar school moet!

Succes!! Kusje

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 23:11

Ja dit is herkenbaar, doordat ze mij mij vroeger ook altijd hebben gepest heb ik een hekel gekregen aan school.
Ik begin 30 sept, met een nieuwe opleiding, maar ik vindt het nu al dood eng, bij mij zijn het de eerste weken en dan is het gebeurt.
Probeer vooral positief te blijven, en voor de rest sluit ik me aan bij Pinky girl.

Laat niet over je heen lopen en praat er over met een goede vriendin of vriend.

Suc6, en degenen die rot doen zijn altijd lager in rang dan jou!!!