verschrikkelijk einde van mijn verjaardag ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

verschrikkelijk einde van mijn verjaardag ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 22:45

heey, nou ik ben vandaag 16 geworden.. (bedankt voor de PB-jes Lachen ), het was al een beetje een rare dag omdat het echt een rotdag was met het weer.. maar dat maakte niet zo veel uit, het was heel leuk, de enige 2 vriendinnen die niet op vakantie waren waren er.. en Eva was zelfs nog eventjes alleen op de fiets langsgekomen met een cadeautje Lachen
heel gezellig allemaal, we waren hardstikke melig en toen gingen we even op msn.. we waren nog maar net online en iedereen begon te vragen aan ons van "heb je het al gehoord van Mel??" en "Wat is er nou precies gebeurd met Melanie?" enzo.. ik schrok me dood en was hardstikke bang dat ze een ongeluk had gehad ofzo.. toen vertelde een meisje uit mijn klas "ja ze is dood, ze is vanochtend voor de trein gesprongen..."
even voor de duidelijkheid, Melanie is een vriendin van mij, waar ik vroeger op de basisschool erg goed bevriend mee was.. ze heeft vanaf groep 4 op de basisschool tot dit jaar in 4 havo bij mij in de klas gezeten en ze woont in de buurt bij mij, ik fietste dus heel vaak samen met haar naar school..
We waren alle 3 in 1 keer stil achter die computer... ik kon het gewoon niet geloven, zoiets zou ze niet doen!!! Ze was altijd heel erg vrolijk enzo, had wel een moeilijk karakter.. ze kon best bitchy zijn en sommigen op school mochten haar dan ook echt niet.. maar als je haar goed kende dan was ze heel anders!! Ik heb zo veel met haar gelachen altijd...

Dit schooljaar zou ze naar het MBO gaan, omdat ze de havo te zwaar vond.. ik heb haar ook eigenlijk deze vakantie niet meer gesproken, ik weet niet wat er was, 1 meisje zei dat ze ruzie had met haar moeder.. maar dat kan ik niet geloven, ze heeft een ontzettend lieve moeder en ze was ook heel gek op haar moeder, volgensmij.. Ik voel me alleen hardstikke schuldig, waarom heb ik er niks aan kunnen doen?? misschien had ik haar toch kunnen helpen? ik heb 6 weken geen contact met haar gehad, had ik dat toch wel gedaan... dan wist ik tenminste wat er was.. ik had haar toch zo graag willen helpen!!

Aanstaande vrijdag komt een andere, hele goede vriendin van mij terug van vakantie.. Carola, ik en Melanie deden heel vaak dingen met z'n 3en vroeger (omdat we bij elkaar in de klas zaten) en carola was nog veel meer bevriend met Mel dan ik.. ooh jeetje, dat zal zo hard aankomen bij haar!! we willen haar niet bellen in Turkije, dan is gelijk haar vakantie verpest... maar ik heb zo'n medelijden met haar.. en ook met haar familie enzo!

Ik ben blij dat mijn beste vriendin en een andere vriendin er bij waren toen we dit te horen kregen, ik zal nog wel veel aan hun hebben.. zij hebben allebei ook 1 jaar bij Melanie in de klas gezeten (in de 3e) en ze weten hoe lang ik haar al ken..
Het is zo moeilijk om op zo'n moment nog vrolijk te doen, bijvoorbeeld als allemaal familie belt om me te feliciteren enzo, wat ik heb gekregen en bla bla... dan denk ik echt WAT MAAKT DAT NU NOG UIT???

sorry als het een beetje onbegrijpbaar is allemaal wat ik heb geschreven, maar ik ben nog steeds heel erg geschrokken Verdrietig ik snap niet dat zo'n leuk en vrolijk meisje zoiets kan doen....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:48

jeetje! wat erg! En dan ook nog op je verjaardag... begrijp wel dat het je dan niet veel meer uitmaakt of je jarig bent of niet... heel veel sterkte meid!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:57

vreselijk echt heel veel sterkte wat moet dat moeilijk voor je zijn zeg!! en dan ook nog eens op je verjaardag ik begrijp best hoe je je voelt Verdrietig

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:08

Jeetje, dat is erg, heel veel sterkte met het verlies van je vriendin! Dan verandert je verjaardag ook ineens van een vrolijke dag naar een peip dag, echt erg!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:17

Jeetje wat erg zeg.... veel sterkte met het verlies van je vriendin.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:20

o jeej meis wat erg! Vreselijk. Heel veel sterkte!! Ook aan je andere vriendinnen die haar kende. Jesus en ook nog net op je verjaardag wat rot voor je.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:25

Heel erg rot voor je! Ik heb met je te doen.
Je vraagt je af of je niet iets had kunnen doen. Daar kan denk ik niemand antwoord op geven, maar je mag jezelf zeker niet schuldig gaan voelen! De vraag is namelijk of ze je iets verteld zou hebben over dat het slecht ging en of je er dan iets aan had kunnen doen. Mensen zijn heel goed in verbloemen dat het niet goed gaat...
Herinner de goede dingen samen! Veel sterkte toegewensd.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:28

Jeetje heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je vriendinnen.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:59

Jeetje wat erg zeg! Dat ook nog eens op je verjaardag. Heel veel sterkte met dit verlies....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:13

Echt erg Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:16

Jemig, wat erg. Ben er even helemaal stil van.
Heel veel sterkte!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:36

sjemig, krijg gewoon helemaal kippevel zeg,
wat vreselijk voor jouw, je vriendinnen en haar ouders...
heel veel sterkte!

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 12:57

Wat naar zeg, en dan ook nog op je verjaardag.
Kan me voorstellen dat je je er ontzettend rot van voelt.

Heel veel sterkte in ieder geval!

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:06

vreselijk.....Je moet je niet schuldig voelen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ook al had je haar de afgelopen weken wel gesproken, grote kans dat ze het er niet over had gehad, dat kun je nooit weten. vaak is er niets aan te merken of weten ze het gewoon goed te verbergen. heel veel sterkte en ik hoop dat je veel steun zult vinden bij je vriendinnen hoor!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 17:02

O meisje probeer je alsjeblieft niet schuldig te voelen. Je had er waarschijnlijk niets aan kunnen veranderen. Vaak kunnen mensen ZO goed verbergen hoe ze zich werkelijk voelen en hun problemen wegstoppen zodat niemand het ziet.

Heel veel sterkte!!!
Ingrid

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 17:14

wat erg zeg voo je...kan me voorstellen dat je verjaardag verpest is. Heel veel sterkte!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 17:18

bedankt iedereen..
Ik kon het nog niet helemaal geloven, maar het is dus ECHT waar... vandaag werden we door school gebeld...

Carola is ook op de hoogte gebracht en ze zou pas dinsdag terug komen van vakantie (volgende week), dan is de begravenis denk ik al geweest... ik weet niet of ze eerder terug gaat komen of niet.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 17:26

Oh wat erg zeg, en dat op je verhaardag... Verdrietig
Voel je asjebliefd niet schuldig, en zoek veel steun bij je vriendinnen.
Heel veel sterkte met dit vreselijk dramatische verlies.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 18:13

O wat ontzettend erg voor je zeg Verdrietig
Sterkte... Verdrietig

Liefs Monica

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 19:28

Wat rot dat dit nou moet gebeuren zeg!!
heel veel sterkte...... Scheve mond Verdrietig

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 19:44

jeetje meid sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:08

Als iemand het écht zover wil laten komen dan is het heel moeilijk om daar invloed op uit te oefenen. Je moet jezelf dus geen dingen gaan verwijten. Het is en blijft gewoon verschrikkelijk verdrietig.

Zoals Willemijn al zei: herinner je de leuke dingen die je samen hebt meegemaakt.

Veel sterkte voor jou en je andere vriendinnen.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:17

Jeetje, wat erg voor jou, je vriendinnen en familie van Melanie. Gecondoleerd...

Weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!

Liefs Joleen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:42

Wat verschrikkelijk zeg.. Heel veel sterkte!