Knie-vraagje & update doktersbezoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:59

Ik heb dat ook een poos gehad toen ik nogal hard op mijn knie gevallen was, ik had het idee dat er een stukje van mijn knieschijf af was wat los in het gewricht zat. Volgens mij is dat nog steeds zo maar zit het nu op mijn knie (dat voel ik). Mijn knie heeft deels geen fijn gevoel meer (speldeprik voel ik niet).
Bij mij is dat niet kunnen buigen/strekken na een half jaar wel over gegaan, maar ik zou me als ik jou was maar gewoon laten doorverwijzen voor een MRI scan, dan zien ze zo in 1 keer wat er is! Succes ermee!

:evaw:


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:11

MRI is idd een heel duur apparaat. Op de havo mocht ik niet in het milieu stage lopen (diploma's nodig) en toen ben ik 'maar' op de röntgen afdeling van een ziekenhuis gegaan, ook uitleg gekregen over die apparaten. Weet nu wel ongeveer hoe een MRI werkt en om het aan het werk te krijgen kost veel centjes.... Maar ja misschien kunnen ze het op een röntgen foto ook wel zien, al is een knie wel een complex onderdeel van je lichaam.
Ik laat er niks aan doen, het losse stukje zit een soort vast OP mijn knieschijf (aan de voorkant) ik heb geen last (meer) alleen deels geen 'fijne' gevoelszenuwen (en dat is alleen maar handig....)
Laat je iig doorverwijzen naar het ziekenhuis Cody! Dat kunnen ze niet weigeren, dan ben je iig een stap verder.

:evaw:


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:25

Ik hoop dat het idd dat is (al is het niet fijn), ik hoop niet dat ze iets anders onderkent! Succes ermee.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Articuno, DemiSisa, Kabayo, Lau07, Manou, Marocje, Molly1230, Noukie123, Pieke_Gwen, Saskiaa_, Schrompeltje, Selina, singa, SusanH, VenoSnorlax, zonnebloem18 en 236 bezoekers