Bijeffekt: 12 kilo afgevallen :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Bijeffekt: 12 kilo afgevallen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 08:52

Tja, ook eens wat, al jaren durf ik bijna niet meer op de weegschaal te staan omdat ik denk dat de veer eruit springt of zo Haha!

Nou, zoals sommige mensen zich wel misschien herinneren, hebben we vorig jaar November een huis gekocht, met tuin. Dat wil zeggen: er was veel te doen: een hoop plinten timmeren, sauna bouwen, kastjes bouwen, WC's verbouwen en de tuin doen. In de tuin lag alleen maar geel zand, dus heb ik 7 vrachtwagen zwart zand erin gereden, 70 vierkante meters klinkers gelegd, 50 meter verlichtingskabel ingebouwd, een speelhokje voor Jan gebouwd, zo'n 20 palen de grond in gegraven (de grond bestaat uit veel stenen, dus zo'n palenboor kan je vergeten), twee houten terrassen gebouwd, geschilderd, asfalt gelegd.

Stond ik dus van de week op de weegschaal: 92,4 kilo! (de laatste keer dat ik me woog was ik dus 105 kilo Haha! ). Niks bijzonders voor gedaan, iets meer gegeten dan normaal, ook wat meer biertjes gedronken. Vanmorgen deed ik mijn trouwpak aan (is gewoon een blauw pak), was het 10 cm te groot! Dat was dus 7 jaar geleden Sigaar

Dik lachen dus Haha!. Maar goed, de vrouw is er niet zo blij mee. Ze wil alsmaar afvallen en bij haar is er dus maar 3 kilo af. Maar niet slecht toch?

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:33

Goed hoor Knipoog Ik moet ook maar eens hard in de tuin gaan werken, wil ook wel wat afvallen Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:01

Joost, volgens mij moet je je vrouw dan vragen om je te helpen met verbouwen. Als het zo goed werkt! Is nog gezellig ook. Lachen

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:49

oeps dubbele post
Laatst bijgewerkt door Nikita op 20-08-02 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:49

Hahaha geweldig, zie je al helemaal verbouwereerd staan Knipoog
Een vriend van mij zit aan de modi-fast, werkt wel, maar is afzien en je houdt er niet zo´n opgeknapte buitenboel aan over..

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:22

echt goed en toch ook raar want de meeste mensen dmoeten er echt veel moeite voor doen maar sport je veel ofzo en hoelang was dat geleden dat je voor het laatst op de weegschaal stond??