SAP

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 03:02

Aaargh... heb ooit bij een bedrijf gewerkt waar de SAP-implementatie niet geheel probleemloos is verlopen (om het nog zacht uit te drukken). Van alleen het woord SAP krijg ik al koude rillingen. Appelsap, tomatensap, sapcentrifuge... Tong uitsteken

Maar SAP is idd een administratiesysteem waarin je alles, maar dan ook alles op het gebied van personeelsbeheer, klantenbeheer, orders, facturen en wat er nog meer aan data binnen een bedrijf rouleert kunt opslaan (en weer ophalen natuurlijk). Het werkt met modules en het kost even wat oefening om ermee te leren werken, maar als je eenmaal doorhebt hoe het werkt, dan werkt het ook allemaal heel vlotjes. In het meest ideale geval dan... Haha!

Ik heb het ook op mijn cv staan onder het kopje 'computerkennis' o.i.d., maar ik hoop dat ze er nooit naar gaan vragen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:11

Haaaa de AS400... Die ken ik zelfs. SAP was daar bij ons de opvolger van...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amable, Amazonbot, Animal, ComscoreBot, ellen05, Evito_06, gigil, Googlebot, haffiefreak, Herfstblad, IndianSu, karlli, Ketly, Maanon_, Mar_X, Marloes_92, MayoNeighs, Pytje, Saskiaa_, Sastaic, stijntilla, topsylover, Unit, xAlice, Yellowbird en 154 bezoekers