Aaaargh.....ik heb een Burnout :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 10:08

heb vorig jaar een burn-out gehad! Echt geen pretje, ik stond om het minste geringste te janken en te hyperventileren! Kon echt niks hebben. Was teveel met andere dingen bezig dan met mezelf.
Ging de hele week naar school, wat erg zwaar was, na school de paarden doen leren enz enz.. gaf mezelf dus totaal geen rust, er bleven dingen bijkomen, en op een gegeven moment storte ik dus in! Dat was op school, ik kon helemaal niks meer, niet praten niks, alleen maar janken!
Toen ben ik een tijdje thuis geweest om bij te komen, en ben ik gestopt met werken (werkte op zaterdag van 7 tot 17,00 bij de slagerij bij de a.h.)
Dat scheelde al een hele hoop! Na een aantal maanden ben ik er weer bovenop gekomen (mede dankzij m'n vriend, die ik toen het begon nog niet had).
Wat ik kan zeggen, dat als je je niet goed voelt onder hetgene wat je nu doet, stop er mee of ga met iemand praten!!
Laat eventueel een bloedtest uitvoeren bij je huisarts, zodat alle anders dingen uitgesloten worden!! Is bij mij ook gebeurd!
Llewella, kan me helemaal vinden in jou verhaal, zo heb ik me ook gevoeld! Ook tegen mij zeiden dat ik te jong was voor een burn-out! Je dwingt jezelf om maar doortegaan! Dat houdt echt een keertje op. Ik ben toen ook naar iemand toegegaan om mee te praten (was geen psychiater), en die zag gelijk dat ik heel fout bezig was en dat ik op pure wilskracht doorging, en niet op je eigen levenkracht, watv dus de bedoeling is. Na een tijdje ging het gelukkig beter en heb ik gewoon m'n opleiding afgemaakt en had ik daar werk in gevonden, daar ben ik inmiddels weg en werk nu als oproepkracht bij een salon in de buurt en werk voor de rest bij m'n ouders als secretaresse. Ben wel opzoek naar een andere baan, maar doe het rustig aan, ik heb geen zin om weer van vooraf aan te beginnen!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl



youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 12:46

Ik denk dat je toch iets moet doen, anders gaat het fout!!
Praat met iemand, al lijkt dat erg dom het helpt wel!!
Ga met je baas praten over hoe jij je voelt, is erg moeilijk, maar als je zo doorgaat, barst de bom en weet je baas ook van niks, terwijl het misschien voorkomen had kunnen worden!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 14:49

Llewella schreef:
Ik had een jaar eerder al met mijn leidinggevende gepraat, maar hij wist zich geen houding te geven in dit.
Het enigste wat hij wilde was dat ik bleef en me werk goed deed.


Dit is echt heel fout! Ik deed precies hetzelfde vorig jaar, gewoon doorgaan! Ik dacht ook van je kan toch niet zomaar in de steek laten! Jawel hoor dat kan wel, het kost alleen ongeloofelijk veel moeite (geld trouwens niet voor iedereen)
Op school schrokken ze heel erg toen ik zo instorten, in plaats van dat ze me naar huis sturen, moest ik blijven, en de les meedraaien, nou van die les kan ik me niks meer herinderen! Ik ben toen ook verplicht door een vriendin van mij, om naar een haptonoom te gaan, die zorgt ervoor dat je lichaam en geest in balans komen! Hoe ze dat deed, met aanrakingen, zeg maar de afvalstoffen afvoeren (zonder druk). Dit was erg raar in het begin, omdat alles gaat tintelen, waar ze je aanraakt, maar moet zeggen dat dit mij erg goed geholpen heeft!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:29

Hoho, even voor de duidelijkheid! Je doet het jezelf aan, mar dit doe je echt niet express hoor! Denk maar niet dat ik het een pretje vond om me zo te voelen, en ik denk dat Llewella dat wel met me eens is!
Tuurlijk kan iedereen het krijgen, maar ik ben te makelijk tegenover andere mensen, omdat ik een hele lage dunk van mezelf heb! Daardoor heb je zoiets van laat ik het maar doen anders worden ze misschien boos, of krijg ik ruzie, nu ben ik daar wat harder in geworden, maar ik zal nooit iemand recht in hun gezicht echt uit kunnen schelden! Ik probeer problemen te omzeilen door iedereen bevredigende antwoorden te geven, dan worden ze tenminste niet boos! Ik weet dat het ontzettend fout is, maar wie helpt me ervan af?? Dat is tot nu toe nog niemand gelukt!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Goldwynn, IASCrawler, wendyh, YandexBot en 162 bezoekers