Bart, vraagje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 17:45

Ga jij nou ook rijden in het bokt-weekend? of doe je alleen met de huifkartocht mee?

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 17:50

Da's nou jammer, ik had het wel een leuke stunt gevonden als je mee was gaan rijden.
Anders vraag je toch gewoon een paar lesjes aan Heike? Hahaha. Je blijft dus wel slapen, maar doet alleen met de huifkartocht mee? Heb ik je zo goed begrepen? Als dat zo is, dan is er misschien toch nog hoop voor m'n vriend. (die kan volgens mij ook niet rijden)

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, c_alsemgeest, DDD3, hagelslag, Lestrange01, Marcella, MariskaFally, Mars, Silenna, tessaroos, VuurVleugels, xMayo, zonnebloem18 en 212 bezoekers