Coca cola Vanillie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Coca cola Vanillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 18:44

Ja, zie het topic van Coca Cola Lemon, ben nu benieuwd of jullie hier misschien al Coca Cola Vanillie in de schappen hebben zien staan!

Ik Canada heb ik dat echt super veel gedronken (terwijl gewone ola vind ik maar niks) en hier in Nederland lijken we het nog niet te kennen...

Misschien dat een van jullie het al ergens heeft gezien? Verward

I WANT COCA COLA VANILLIE!
Vingers aflikken

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:50

ik heb net een vanilla coca cola gekocht en die ben ik nu aan het drinken dus bij elke slok zal ik wel effe aan je denken en hoe je het mist Tong uitsteken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:53

toen ik in de USA was moest ik gewoon zoeken naar de gewone normale cola. De cola zonder, vanille, cherry, vanille, light of décaf.... wat een land zeg, doe mij maar een normale cola! Heerlijk Haha! Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:55

nou hier in amerika heb ik geen problemen om een normale coca cola te vinden, die hebben ze bij elke straat hoek en nog meer dus voor mij is het makkelijk maar ik heb liever vanilla, maar ik weet niet weer in amerika jij bent geweest maar ik woon in florida en ik weet niet of ze het misschien verschillend hebben in andere staten

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:57

Ik was in New York. En in Pathmark die GIGA- supermarkt moest ik écht zoeken!! Ik heb gewoon een half uur staan staren, een pad van zo'n 20 meter aan beide kanten helemaal gevuld met soorten pepsi en cola...ongelooflijk Lachen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:59

lol ja maar dit is ook amerika waar ze 5 verschillende ketchups hebben Tong uitsteken (bijna letterlijk) en florida is aan de andere kant dan NY, maar ja, waarom houd je eigenlijk noet van vanilla of cherry ???

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:01

veel te zoet, ik lust ook geen 7up of Fanta...gatver!
Ja ik was echt ontzettend verbaasd in de USA hoe groots en overdreven die winkels soms kunnen zijn, maar was ook erg trots toen ik een potje heerlijke nederlandse zuurkool had gevonden Lachen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:07

ja hier in amerika zijn nederlandse dingen moeilijk te vinde, ik zoek er ook altijd voor, maar nee hoor, bijna geen geluk, hoe kan je vanilla en cherry nou te zoet vinden? dat is nog niks vergeleken met het spul dat ik op Curacao (voor info, kijk in profiel), als je vanilla te zoet vind, eet dat niet, je gebit en tand vlees valt eruit (letterlijk en figuurlijk) *LOL*

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:10

Nou ik heb 1 keer toch zo iets ranzigs gegeten!! Dat was in Spanje en blijkt ontzettend populair te zijn in de surinaamse cultuur... zoetemelk.. gateverdamme!!! Whahahaha ik dacht dat het smeerkaas was...bbbbrrrrr word er nog eng van als ik er aan denk! hahahaha

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:12

hehe, ik zal je nu alvast zeggen dat het niks vergeleken is, als je es een keer ergens in spanje of een spaans land ben vraag voor "tentalaria" en eet dat, maar die tenden wel eerst goed vastplakken Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 19:41

dit wordt een slow-chat, en dan komt er een slotje...
Maar iemand die het in NEDERLAND al heeft gezien?

En Stitch JE MAG NIE SPIEGELEN... GRRR!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 19:47

Sorry voor de off-topic slow chat hahaha maar wat is spiegelen?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 21:44

ja sorry, en ja wat is spiegelen eigenlijk?

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:31

Cherry werd pas lekker nadat ik het een hele zomer lang dronk omdat er niets anders was. Vanilla heb ik nog niet geprobeert, maar als ik 'm tegen kom...

Over smerig gesproken, Hershey's chocolade dat is pas smerig. Ze gebruikten er toch de aller goedkoopste melk van die ze konden vinden, of zoiets?

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 23:51

spiegelen... ken je dat niet?
tsss...
Das dat je tegenover andere laat zien wat je hebt/eet,.. om die andere jaloers te maken!
DUS KAPPEN!