Forever Living Products

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Forever Living Products

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:44

Mijn vader heeft deze producten ook nog een tijd lang verkocht, helaas wekrte het systeem niet helemaal zoals hij gehoopt had,maar de producten zijn wij nog steeds erg tevreden over. We gebruiken ook nog steeds en wat vrienden van ons ook.

Voorbeeld:
Ik had tussen mijn tenen twee hele grote wratten zitten. vreselijk ging niet weg, werden als grote etc. Ik heb toen een tijd lang met aloe gelly gesmeerd en ze zijn helemaal weg, gewoon foetsie.

Onze kennisen gebruiken het ook omdat het gewoon vreselijk goed helpt tegen hun klachten. Als ze een tijd niet nemen merken ze gewoon verschil.

Onze ervaringen zijn dat het bij de ene persoon goed werkt bij de ander niet, bij de ene klacht wel, bij de ander niet. Het ene product helpt beter dan het ander,maar wij zijn er over het algemeen tevreden over!

Ik hoop voor jou dat ook jou klachetn minder worden en dat het geld (want het is veel) het dubbel en dwars waard is!

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, SemrushBot, SentiBot en 31 bezoekers