Hij verpest gewoon de lol voor mij!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Hij verpest gewoon de lol voor mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 22:24

Ik hockey (ja, iets anders als paardrijden Knipoog ) nu al meer als 10 jaar.
Al die jaren heb ik met plezier gehockeyed. Eerste jaren zat ik in een minder leuk team, kon het niet zo goed vinden met me teamgenoten. Geen ruzie ofzo, maar gewoon,... niet echt vriendinnen. Maar ik had altijd plezier in het hockey, en daar ging het mij om!
2 jaar geleden kwam ik in de B (is een klasse) en kreeg ... als coach, op de club ook wel Loui van Gaal genoemd, aangezien hij erg fanatiek is, dus iknoem hem hier wel even Loui Knipoog
Ik had toen veel last van me knien en kon geen hele wedstrijd fanatiek meespelen, maar een halve wedstrijd was goed uit te houwen. Daar was hij niet blij mee, dus leende van een ander team en liet mij heel de wedstrijd op de bank zitten en bv 5 minuten spelen!
Ikke kwaad, en me ouders dus allemaal mensen afbellen...
Met Kerst ben ik toen lang ziek geweest (hockeywinterstop) en toen hebben me ouders geregeld dat ik een team lager mocht gaan spelen (met excuse voor het iets rustiger aandoen)
In dat team vond ik het veel gezeliiger, mocht zelf aangeven hoe het ging, en iedereen was tevreden!
Toen ben ik dus afgelopen jaar(weer) in de B gekomen, en Loui ging door naar de A, dus geen last van die man! Knipoog
Maar nou heb ik de leeftijd van de A, en ben dus doorgeschoven. De Commisie die de teams maken, vinden allemaal dat ik leeftijd/speelkwaliteit en grote in de A thuis hoort. Loui heeft vanaf het begin zitten zeuren:"komt Eva nu naar de A?"

Nou dat ie niet blij is dat ik in de A komt zal me een worst wezen...
Met de trainer kan ik het wel goed vinden, is een goede kennis van me ouders, en die vind het juist leuk dat ik in de A kom!

Maar nou komt he dus:
Loui stuurt heel het team zo'n 4x per week een mailtje (die man heeft niks beters op zijn werk te doen ofzo Knipoog )
Dit jaaar is ie dus weer begonnen met mailen, naar het hele team, en ook mensen uit de B (die die als invallers wil reserveren ( Frusty ) BEHALVE MIJ!
Hij had dus gemailt dat we vanavond training hadden, BEHALVE MIJ!
Hij had dus ook gemailt naar de commissie (zit me vader ook in) en iedereen een mail gestuurd dat hij weer wou beginnen BEHALVE ME VADER!
Dus me vader werd vanmiddag gebelt, of hij die mail had ontvangen, door iemand anders van de commissie! (nee dus)
Dus me vader belt of ik geen mail van Loui heb ontvangen (nee dus)

Die vent is dus gewoon een heel gemeen spelletje aan het spelen!

In het begin had ik zoiets van: ik laat me niet "wegpesten"door die vent, ik speel voor me plezier!
Maar nu begin ik steeds minder overtuigd te worden... heb echt zoiets van ja, waarom doe ik het nou nog? Echt niet meer voor me lol, meer om die vent dwars te zitten!
maar het seizoen moet dus nog beginnen, en hij is dus alweer begonnen...
Boos! Frusty Frusty

Wat zouden jullie doen?
stoppen?
enkel doorgaan om die vent te dwarsbomen?

Ik zit nu echt te twijfelen...

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:29

tssssss, wat een eikel..k zou gwoon doorgaan en vrage of een teamgenootje je de mail doorstuurt,, lekker die vent dwarsbomen en negeren die flauwekul....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:33

Zorgen dat je weet hoe het nou eigenlijk zit?
Ik snap je verhaal niet helmaal. Eerst wil hij je in het team en dan zou hij iedereen een mail sturen behalve jou? Lijkt me niet logisch.
Ik gok er op dat hij het verkeerde adres van je heeft of gewoon vergeten is je op die lijst te zetten. Zou wel heeeeeel obvious zijn als hij je op die manier 'weg wil pesten'.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 22:33

Kan je er niet wat van zeggen? Of je vader? Dit is toch niet normaal! Hij gedraagt zich gewoon als een klein kind Boos!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-02 22:38

die Loui wil me dus NIEt in het team hebben...
We wachten eerst nog even af, vragen de trainer de mail doortesturen, om te kijken of er een adres tussen staat wat op mijn adres lijkt!
Excuses van ik weet je adres niet, das b*llshit, want hij heeft mijn adres, zijn dochter... heel het team!
En hij heeft (volgens de trainer,maar dat zou hij navragen) iedereen gebelt! Nou, me broertje is hel de weke thuis geweest, en die heeft hem niet aan de lijn gehad!

Waarschijnlijk is deze in de 50 jarige man, echt zo kinderachtig aan het doen... *zucht*

En ik moet me inhouden, en afwachten... Het liefst pak ik de telefoon, e scheld hem vorrot ofzo! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 23:52

Is er geen andere vereniging in de buurt waar naar toe zou kunnen gaan.
Je sport toch voor je hobby, misschien moet je hem het verschil tussen hobby en topsport eens uitleggen.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 18:39

Dat is bij hem helaas niet uitteleggen.... *zucht*
Naar een andere club gaa is ook nie handig, aangezien ik dan ver weg moet en niet 's avonds dan alleen er heen mag fietsen...
*zucht*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 18:42

Is er geen bestuur bij de club?Uiteindelijk betaald de club(de leden) zijn salaris.Het bestuur is ervoor om in dit soort situaties te bemiddelen.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 18:45

hij krijg geen salaris... gewoon op vrijwillege basis! (moest er nog eens bijkomen...)
Het bestuur is ook bezig, maar ze kunnen hem niet zomaar de deur wijzen... willen bewijzen hebben! *zucht*

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:17

vervelend voor je Boos! Wat vinden die leden er van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 15:59

Met iedereen erbij tegen 'm zeggen dat je het zo jammer vindt dat 'ie iedereen mailt en belt, behalve jou, en dat je het daarom maar even heel duidelijk voor 'm opgeschreven hebt hoe je allemaal bereikbaar bent (en vervolgens overhandigen).... Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-02 16:36

Sonja schreef:
Met iedereen erbij tegen 'm zeggen dat je het zo jammer vindt dat 'ie iedereen mailt en belt, behalve jou, en dat je het daarom maar even heel duidelijk voor 'm opgeschreven hebt hoe je allemaal bereikbaar bent (en vervolgens overhandigen).... Haha!


Hihi,... Vind ik wel een slim plannetje ja!
Ik wacht nog op een mailtje van me trainer, die zou alles doorsturen, zodat ik kan zien dat ik er niet tussen sta! Frusty
EN tja, met dit hete weer vind ik het niet erg dat ik niet ben uitgenodigd *ben wel gemotiveerd* maar de manier waarop... GRRR Boos!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 16:49

Jakkes dat is zo naar, ik heb het met voetbal gehad, jaja ook iets heel anders dan de paardjes.
Maar ik mocht dus een anderhalf jr als wissel spelen, ik ben gestopt omdat alles de de st... uitkwam.
Mijn vader was woedend! En ik wou een oorlog voorkomen daarom ben ik gestopt.
Maar ik hoop dat dit rot spelletje gauw afgelopen is, anders ga je echt niet lekker aan je nieuwe seizoen beginnen.
En wissel zijn is rot al helemaal als je het als hobby hebt, wij speelden toen in de 7e klasse ofzo.
Maar die trainer dacht dat we hoofdklasse ofzo speelden niet normaal!