Hoe zijn jullie getrouwd? Jurk? Familie? Feest?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Hoe zijn jullie getrouwd? Jurk? Familie? Feest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 19:09

nou heb ik 5,5 jaar verkering met mijn vriend, en hij wil graag trouwen...eerst wou ik dat niet, waarom trouw beloven in de wetenschap dat 1/3 huwelijken weer gaat scheiden en nog misschien wel 1/3 ongelukkig wordt....

maar aangezien ik hem nooit meer kwijt wil en hij graag wil trouwen en we wonenn toch al samen dus dan uit elkaar gaan heeft wel evenveel impact als dat we getrouwd zijn....

maar goed ik ben dus geen jurken type, zeker geen witte, misschien paars ofzo, maar ik ga echt geen 3000 euro eraan uitgeven....ja ik ben best wel een krent, (geef mn geld liever uit aan paarden)ik heb ook geen zin in een diner na afloop met alle neven en achterneven etc. รก la 5000 gulden of meer :?

maar al we op de fiets naar het gemeentye huis gaan, dus zonder gedoe trouwen, is mijn familie ooik weer beledigd....

hoe hebben jullie het gedaan, ik wil wel iets met haflingers doen, maar niet zo'n maagedelijke bruiloft want zo zit ik gewoon niet in elkaar...gewoon simpel, niet te duur en uitgebreid, of kwets je dan je neven en nichten enzo?

ik denk eraan om alleen naaste familie en kennissen uit te nodigen, dan nog een klein feestje op een partyboot ofzo...hebben jullie nog ideeen?

[edit:BartVB]Titel, was 'trouwuh...'[/edit]



missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 05:38

cody: 't is niet dat ik er niet achter sta, maar wij wonen al samen en volgens mij veranderd er niet zoveel dan wnneer je samenwoont. het is een hoop gedonder, zonder dat wou ik vandaag nog wel trouwen!
jenna: idd zo bedoel ik het
bbl: dat is een goed idee! ideaal!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie