Anti-Virus program

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Anti-Virus program

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 19:00

Waar kan deze digibeet een werkend anti-virusdinges downloaden?
Welke kan ik het beste gaan gebruiken?

Ik word namelijk helemaal Boos! van al die e-mailberichten emt vervuiling die mij worden toegestuurd... Ben vast niet lief genoeg ofzo, kennelijk wil iedereen mijn computer om zeep helpen Haha!

Wie komt op voor mijn pc-tje en geeft me wat raad?

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:06

Norton is wel goed volgens mij maar die is denk ik niet gratis. ik gebruik zelf Sophos naar alle tevredenheid. die krijg ik namelijk van mijn werk.
kijk maar even op onderstaande link, daar is heel veel info te vinden over virussen.
http://antivirus.pagina.nl/

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:09

Gratis zul je niet zo heel ver komen denk ik als je echt iets goeds wilt, maar misschien dat iemand anders een briljante link heeft.
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid Norman (en dat is echt iets anders dan Norton voordat ik die reacties weer krijg!) www.norman.com

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:14

Wij hebben norton personal firewall... gratis

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:40

denz schreef:
Wij hebben norton personal firewall... gratis


Een firewall is toch even iets heel anders dan een virusscanner.
De firewall zorgt ervoor dat anderen niet in je pc kunnen spieken en houdt geen virussen tegen.

Ik heb via Planet internet een abonnement genomen op de virusscanner online.
Alle binnenkomende berichten worden voordat ze in je inbox belanden door Planet gecheckt.
Eigenlijk was het een soort probeersel, omdat ik nog een goede virusscanner moest gaan kopen, het was bedoeld als tijdelijk.
Maar het werkt zo goed (in een half jaar tijd nog geen virus binnengekregen) dat ik het maar hou.
Je hoeft ook niet te updaten, is ook een voordeel (wordt geloof ik bij sommige programma's ook automatisch gedaan, maar sommige moet je echt nog handmatig updaten).

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:46

Ha, dit bericht wilde ik ook net gaan zetten. Ik ben dus nu mijn virusscan kwijt, aangezien mijn computer dit programma niet trekt. (denk ik dan iig)
Ben nu aan het rondkoekeloeren, maar..... kweetetooknie!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 18:29

Oscar"]
[quote="denz schreef:
Wij hebben norton personal firewall... gratis


Een firewall is toch even iets heel anders dan een virusscanner.
De firewall zorgt ervoor dat anderen niet in je pc kunnen spieken en houdt geen virussen tegen.

Ik heb via Planet internet een abonnement genomen op de virusscanner online.
Alle binnenkomende berichten worden voordat ze in je inbox belanden door Planet gecheckt.
Eigenlijk was het een soort probeersel, omdat ik nog een goede virusscanner moest gaan kopen, het was bedoeld als tijdelijk.
Maar het werkt zo goed (in een half jaar tijd nog geen virus binnengekregen) dat ik het maar hou.
Je hoeft ook niet te updaten, is ook een voordeel (wordt geloof ik bij sommige programma's ook automatisch gedaan, maar sommige moet je echt nog handmatig updaten).
[/quote]

Ja idd ik bedoelde norton antivirus Tong uitsteken