Meer pikken + minder zeggen = meer vrienden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Meer pikken + minder zeggen = meer vrienden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 16:47

Als ik nou de helft meer pikte en de helft minder zei wat ik dacht enzo.. Zou ik dan ook de helft meer vrienden hebben?

[edit:BartVB]Titel[/edit]


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 16:58

Hmm.. 't is op zich ook niet zo dat dit lastig was..
Ben laatste tijd beetje overspannen en alleen nog maar met Valentino bezig, dus me vrienden zijn me een beetje een voor een aan het verlaten.. Maar als ik nou ineens om zou slaan en gezellig was zou ik dan dubbel zo vrienden hebben of juist niet omdat ik dan mezelf niet ben.. Zoiets zat erachter..
Eigenlijk kan ik er beter de stelling er van maken, kan je, als je jezelf niet bent/kan zijn bij iemand, wel bevriend met diegene zijn?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 17:09

Hmm.. ach op zich wist ik dat ik niet de juiste vrienden had.. Maarja.. that's life.. Maar die stelling sloeg niet direct op mij, was gewoon beetje aan het filosoferen..


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 23:18

Waarom is dit nou weer verplaatst?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-02 19:32

Ik vind het prima.. Alleen wel flauw dat de naam veranderd is.. Ik vind Als.. veel filosofischer Knipoog

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 19:32

Moahhh.. wordt net gebeld of ik zin heb om morgen mee te bbq-en.. Klein detail.. 'ze hadden toch eten te veel'...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 14:33

Hmm ik ga gewoon maar d'r is nu ruzie onderling want ik moet Valentino nog buitenzetten en ze hebben allemaal geen zin om even mee te fietsen.. Maar als ik in me eentje ga blijf ik te lang weg en heb ik niemand mee voor de hekken (hij liep gister door me heen, er liep een merrie..)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, DieL_Zor, Eve_Nie, JPitty, judith_irene, Laurora, MariekeR, Prairy, Rox87, Selima, sinnekinne, sollair310, sorayamagic2, stoer, Whisky00, xSannee en 70 bezoekers