aggg (weer) niet kunnen slapen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

aggg (weer) niet kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:33

Ik heb daar de laatste tijd beetje heel erg last van. Ik weet niet hoe dat komt maar afgelopen nacht was toch wel heel erg. Meestal als ik niet kon slapen dan bleef ik tot half 5 op en dan viel ik uiteindelijk wel in slaap. Maar deze keer ben ik tot HALF 8 wakker geweest Bloos en heb mezelf in slaap moeten lezen. Verdrietig Echt erg is dat, vooral als je die avond nog moet werken de hele avond+ nacht. Hebben jullie dat ook zo erg? Verward

Ik snap trouwens helemaal niet hoe dat komt. Ik kon altijd wel slapen eigenlijk ik hoefde me maar om te draaien en weg was ik. Maar nu niet meer. Zijn daar specefieke oorzaken voor? iemand enig idee? Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:37

Je zit in een verkeerd ritme. Waarscheinlijk ben je een aantal keer na elkaar laat nar bed gegaan en laat opgestaan.
Zo kom je toch aan je slaap maar kun je smorgens er niet uit..
Ik heb hier ook last van.
Ik ga snachts rond half 3 slapen en dan kan ik vlot tot half 2 in mijn bed liggen en nog moe zijn. De volgende avond ben ik om half 3 nog niet moe en ga ik weet iets later naar bed. Totdat je op een avond om 12 uur naar bed wil, kom je erachter dat je helemaal niet moe bent..
Het enige wat helpt is jou oude ritme oppakken en dat doe je door gewoon nog een keer laat naar bed te gaan, maar dan smorgens vroeg op te staan. Daardoor ben je savonds moe en dan kun je eerder gaan slapen. Als je dat een paar dagen doet zit je weer in je gewone ritme, succes Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 13:48

Thanx!!!! Ik ga het gelijk proberen!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 16:56

Koop eens een pakje Melatomatine bij de drogist of apotheek! Dit heb ik een tijdje gebruikt en het werkt wel als je het volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt Knipoog Melatomatine zorgt voor de stof in je lichaam die je "biologische klok" insteld. Door te weinig van deze stof raakt je lichaam ontregeld en komt er dus een verstoord dag-nachtritme. De Melatomatine heeft een gunstig effect op de slaapfunctie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 17:08

Dat wat pinky zegt help bij mij helaas niet Verdrietig

Ik gebruik als ik ineens zo'n periode heb Dormeosan van Dr. vogel.
Dat geeft je ook wat meer rust in de voor en in de slaap