Jeugdsentiment, Never Ending Story

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Jeugdsentiment, Never Ending Story

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 14:31

In mijn jeugdperiode heb ik (ja, ik ben al heeeeel oud.. Haha! ) ooit eens de Never ending story gezien. Deze film is mij altijd bij gebleven en heb ik ook altijd erg mooi gevonden. En dat vind ik overigens nog steeds. Sinds een poosje is deze ook op dvd verkrijgbaar. Een film dus die ik ga vereeuwigen. Maar.. ik heb 'm nu al een poosje maar nog steeds niet gezien.

Tot op het moment dat ik net toevallig de tune van deze film op de radio hoor en ik ineens sterke de behoefte krijg al het werk neer te leggen, op de bank te ploffen en deze film te gaan kijken.

Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben? En zo ja, met welke film? Overigens.. als er nog meer liefhebbers zijn voor deze film.. ik ben bereid mijn behoeftes uit te stellen en eens met zijn allen te gaan kijken.. Haha!

[edit:BartVB]Titel[/edit]



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 16:32

Nee, heb het boek helaas nog nooit gelezen. Misschien moet ik dat maar zo laten? Anders heb ik die film voor niets gekocht. Haha!

Verder is de Familie Knots natuurlijk ook leuk, maar helaas geen film.
Once upon a time in the west vind ik ook prachtig. Dat bewijzen de cd's die ik hier van Ennio Morricone heb liggen wel. Candy candy ken ik ook nog wel, maar wederom is dat een serie en geen film. ET heb ik gek genoeg nog nooit gezien.. Bloos Bedenk mij net ook nog dat ik Benji ook wel heeeeel erg leuk vond.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-02 02:13

Nou, ik heb mijn stukje jeugsentiment weer opgehaald en heb zojuist The Never Ending Story weer eens gekeken met Falcor, Atrax, The nothing etc. etc. begin me ondertussen af te vragen hoe deel 2 ook alweer ging. Eens kijken of deze ook al op dvd te verkrijgen is Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 164 bezoekers