mening rokers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 13:36

TJa, ik kan niet over rook, rook dus ook niet, maar als mensen het ongevraagd in mijn omgeving doen zeg ik er rustig wat van. In huis niet roken, ga maar buiten staan. Ook geen rook in de auto of in de stal.
Ik zeg niet dat mensen moeten stoppen, maar veel rokers menen dat ze overal mogen roken en dan zeg ik er wel wat van. Dus ik zeg niet dat het slecht is ofzo.
Bij mij is het dus zo dat als ik bij mensen in huis geweest ben die roken, dan heb ik de volgende dag hoofdpijn. Gelukkig roken niet veel mensen die ik ken.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.



germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:13

Ik ga dus eigenlijk nooit uit...reden: de rook. Ik kan er echt niet tegen, heb gelukkig geen astma, maar dat rokers nergens mogen roke nis ook niet waar. Het rookvrije cafe is nog niet uitgevonden

Kijk ik ga niet zeuren als ik ergens sta waar gerookt mag worden, maar je hebt vaak genoeg dat mensen overal roken. En daar wordt ik weer kwaad om.
Dus Ludora en anderen, steek er maar 1 op, maar alleen op plaatsen waar het mag.


Ik heb 2 jaar geleden een busreis gemaakt naar de pyreneeen . Een 'rookvrije bus'. Helaas vond de chauffeur dat er voorin gerookt mocht worden. Ik ben me toch wagenziek geweest. Heb dit ook op het evaluatieformulier ingevuld. Gelukkig daarna niet weer meegemaakt. Maar dan ga je op reis met een busmaatschappij die is aangesloten bij 'keurmerk bus' en ze beloven een rookvrije bus. Maar dan zit je alsnog in de rook.
Ik mijd zelf de rookcoupes in de trein, maar ga niet klagen als iemand daar rookt.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 15:26

Citaat:
Gewoon negeren die types en meestal hebben ze zelf ook wel bepaalde gewoontes die niet honderd procent "gezond"zijn


zoals paardrijden Haha!
verder niet sporten, eh, snoepen, enz.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, craiester, Evilou, Glenda, GoogleAdsense, GrapeshotBot, JudithGigi, Lalidan, Lalladidoo, Mews, Muronia, SemrushBot, Steeph, Xayah, YandexBot, Yom en 161 bezoekers