Telefoonnummer zoeken. Eind goed al goed :P

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 11:55

ja k, snap ik wel, als ze idd liegen dan zullen ze nie graag hebben dat je persoonlijk langskomt Tong uitsteken tenzij ze ook nog 's verkeerde adres op gaan geven :S

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Re: Telefoonnummer zoeken (Opgelicht) + niet geluk :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 12:40

Pinky_girl schreef:
Ik heb vorige week bij een grietje 2 paardrij broeken gekocht. Ik heb het geld opgestuurd en zij heeft gemaild dat het geld binnen was. Ook mailde ze vrijdagavond dat ze de broeken vertuurd had maar ik heb nogsteeds niets ontvangen.


Hmm, als ze nou een goeie oplichtster was, had ze gewoon gezegd dat het geld niet binnen was. Hoe heb je het geld verstuurd? Overschrijving of per post? Overschrijven is heel wat verstandiger, maar het staat hier net zo of je het geld op de post gedaan hebt. In dat geval was het heel wat handiger geweest om te zeggen dat de centjes niet aangekomen waren.. En, in dat geval geef ik je nog een goeie kans dat je pakketje nog wel komt.

Overigens, in Nederland wordt de post dus binnen 18 uur of zo bezorgd. Belachelijk snel. Pakketjes duren heus wel wat langer. In de meeste landen wordt er ook niks bezorgd op zaterdag...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 14:55

Oke oke, Margreet (en een stel anderen Tong uitsteken) hadden gelijk.. Vandaag kreeg ik een bonnetje dat mijn pakketje op het postkantoor lag Pling
Heppie Haha!

Ik had het geld inderdaad met de post verstuurd.. Ze wilde het namelijk die dag erop perse hebben en ik met mn stomme kop ging daar nog op in ook....
Gelukkig is het dit keer goedgekomen, maar de volgende keer doe ik het echt weer via de bank.. Dan sta je gewoon sterker...
Allemaal bedankt voor jullie hulp Lovers

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 14:57

Zie je nou wel! *LOL*

Regel 1: Margreet heeft altijd gelijk
Regel 2: Zo niet, dan treedt regel 1 in werking
Tong uitsteken

Fijn voor je meid!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-02 16:25

hahahha *LOL* Oke ik zal voortaan daar de wijze margreet luisteren Tong uitsteken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:02

eind goed al goed. FF titel aanpassen!