Benen harsen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 00:17

Dames, Tante Lov dacht een tijdje geleden dat dat scheren ook wel een hoop gedoen was en dus Tante Lov naar de winkel voor een epileer apparaat. Normaal gesproken kan ze nog geen pleister verwijderen, dus tandjes op elkaar en epileren maar.
Als je dat hebt gedaan moet je regelmatig scrubben zodat je vel niet over de haarkanaaltjes heengroeit, dus dat deed ze. Blijkbaar niet goed genoeg.
Sommige haren wilden niet goed groeien en bleven in hun haarkanaaltjes zitten. Schuren hielp niet want de haartjes zaten iets te diep. Omdat op te lossen en de haartjes te bevrijden heeft Tante Lov van pure agressie, irritatie en frustratie haar nagels het werk laten doen. Sommige haarzakjes gingen licht ontsteken. Uiteindelijk heeft ze wel alle haartjes weten te bevrijden en loopt nu rond met spikkelbenen.
Nooit meer epileren, niet met een apparaat en niet met hars. Tegenwoordig dus maar weer scheren. En heel hard hopen dat de huid weer bijtrekt.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 14:44

Laura, helaas kan ie niet meer terug naar de winkel. Misschien kan ik mijn moeder er nog een plezier mee doen. Iemand nog tips om de littekens wat netter te maken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 15:40

Wow wat een goeie ideeen. Inderdaad zat ik al wat meer in de zon met de pootjes. Sommige plekken zijn wel mooi dicht, maar juist iets donkerder dan de rest. Mijn huid is namelijk errug licht. Smeren met calendula en betadine (als ik bang ben dat het nog niet dicht is) doe ik ook.
Normaal draag ik zomers veel rokken met redelijk lichte panty's (moet wel ivm bleke huid), nu is dat dus echt geen gezicht.
Dank voor de tips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 23:43

Ik heb dus geschuurd tot ik een ons woog, maar de haartjes bleven iets dieper hangen, niet onder het laatste velletje zeg maar. Het is echt niet leuk als je een haartje van een centimeter ergens uitvist. Daar helpt scrubben dus niet tegen. Bij mij dus een grote ramp. Harsen trekt ook de hele haar eruit en daar begin ik ook niet aan, om dezelfde reden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Corelli, Facebook, Fientj, Kirsha, lisanne87, Plonspony, Schuur_, winnetou4502, Zoe_97 en 176 bezoekers