Mooie boeken (Paardenfluisteraar-fans)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Mooie boeken (Paardenfluisteraar-fans)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 20:59

De auteur van de Paardenfluisteraar heeft nog twee boeken geschreven: De Rookspringer en De Wolvenlus. heel gaaf!!
Net zo´n soort auteur is Adam Armstrong met zijn twee boeken Het Luipaardspoor en De Golvendanser.
alle boeken (Rookspringer niet echt) hebben veel te maken met dieren, dus ook best leerzaam.
echte aanraders!! echt smullen!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:28

Ik heb in de vakantie "De Sneeuwvalk" gelezen. Dat is ook een prachtig boek. Maar ook "De Vergeving".

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 21:30

Terug naar Bear Mountain is ook zo'n mooi boek en alle boeken die Corona en Mickey noemden heb ik ook.Die van De Sneeuwvalk heeft nu ook weer een nieuwe.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:48

Mijn moeder heeft de wolvenlus geloof ik wel ergens liggen, maar ben er nooit aan toe gekomen..Toch maar eens doen dan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:33

De Rookspringer is super!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:41

Rookspringer is goed! Wolvenlus staat ook in de kast, Golvendanser ligt bovenop de stapel 'nog te lezen' maar ik kom er maar niet aan toe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 21:51

Wolvenlus, en de Sneeuwvalk is prachtig. Aan Rookspringer ben ik nog niet toegekomen, misschien maar eens doen dus. Ik dacht dat het Luipaardspoor iets anders was of niet?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 22:32

JosLover schreef:
Mijn moeder heeft de wolvenlus geloof ik wel ergens liggen, maar ben er nooit aan toe gekomen..Toch maar eens doen dan!

Ik ben er geloof ik wel een stuk of 5 keer aan begonnen en steeds moest ik opnieuw beginnen!
Wat begint het saai, taai en droog.
Je komt er moeilijk in en daar hou ik niet van. Het moet me gelijk boeien.

Bij mij blijft het dus heerlijk in de kast liggen!

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 18:40

Maya schreef:
Wolvenlus, en de Sneeuwvalk is prachtig. Aan Rookspringer ben ik nog niet toegekomen, misschien maar eens doen dus. Ik dacht dat het Luipaardspoor iets anders was of niet?


Het Luipaardspoor is van dezelfde man als De Golvendanser. Ook over de natuur. Een vrouw verliest op zeer jonge leeftijd haar broertje. Hij komt om het leven bij een ongeluk waar een vriend van hem bij betrokken is. Jaren later wordt ze op deze vriend verliefd zonder te weten dat hij dat is en wat hij precies met het ongeluk te maken had.....spannend!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:38

Wolvenlus is idd in t begin een beetje moeilijk lezen maar wel een onwijs mooi boek, vind t wel een aanrader!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 19:49

Maaike schreef:
Wolvenlus is idd in t begin een beetje moeilijk lezen maar wel een onwijs mooi boek, vind t wel een aanrader!!

Beloofd???
Want dan begin ik er nog een keer in... heb nu namelijk geen boek meer in huis wat ik kan lezen...