vreemde tegenstellingen in het leven...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

vreemde tegenstellingen in het leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 15:30

Kreeg vandaag twee berichten heel vreemd
Eerst belde de zus van mijn vriend op dat ze zes weken zwanger is. Hartstikke leuk vind ik dat maar wel spannend ze heeft zo'n twee jaar terug een doodgeboren kindje gekregen dus hopen dat het nu goed gaat!
Daarna belde m'n moeder op dat mijn oma morfine spuiten krijgt en waarschijnlijk het weekend niet haalt. (ze is al langere tijd ziek en ze krijgt al twee weken geen medicijnen meer dus ik heb er al wel op gerekend)
Ik heb nu zo'n vreselijk dubbel gevoel en weet niet of ik wel echt blij mag zijn...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:49

hey Susan... ik weet precies hoe je je voelt. Een tijd geleden toen mijn oom was overleden hoorde ik dat op dezelfde dag een vriendin van mij bevallen was van een dochter. Dat maakte het allemaal wat makkelijker omdat je een wat fijner gevoel hebt. Tuurlijk mag je wel blij zijn voor je 'schoonzus', maar tegelijk kun je ook wel triestig zijn vanwege je oma...

heel veel sterkte Susan! X

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:50

Ik denk dat je blij voor allebij moet zijn. Ook dus voor je oma....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:52

Het is natuurlijk vreselijk om te weten dat je oma het weekend niet haalt, maar als ze morfine krijgt heeft ze wsch zoveel pijn dat het soms beter is dat mensen gaan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:07

Eigenaardig is dat toch, tegelijkertijd iemand laten gaan en iemand binnenkort verwelkomen.
Veel sterkte met je oma!
Bovendien zal de zwangerschap van je schoonzus ook best spannend worden, ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:18

Inderdaad een vreemde tegenstelling. Sterkte met je oma en ik hoop dat de zwangerschap van je schoonzusje deze keer heel voorspoedig verloopt!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 18:27

toen ik dit bericht plaatste was m'n oma al overleden maar wist het nog niet, mijn ouders wilden het liever persoonlijk vertellen dan via de telefoon (ik zat namelijk op mijn werk rond half drie toen ze vredig in geslapen is. Gelukkig is ze niet gestikt en heeft ze van haar laatste dag weinig meegekregen. ben wel verdrietig maar toch ook opgelucht.....

bedankt voor jullie lieve reacties en ik hoop ook dat de zwangerschap nu wel goed verloopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:26

Gecondoleerd met je oma. Wel fijn dat ze vredig is ingeslapen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:36

veel sterkte.
hopelijk helpt het goede nieuws je wat hugz Kim

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:08

gut, inderdaad, beetje dubbel allemaal, blijdschap aan de ene kant, verdriet aan de andere kant..

Ik ken je gevoel mischien wel, mijn oma is donderdag overleden, mijn broer is vrijdag daarvoor getrouwd....
Zo zit je aan een familie-feestmaal, zo zie je je familie weer terug bijd e crematie....

Een leven hangt toch samen met mijlpalen en ceremonies...., huwelijk, geboorte, overlijden...
Sterkte met het verlies, en voor je zus veel goede hoop...

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-02 21:59

Heel erg bedankt voor de lieve reacties!