Ik zoek werk voor een vriend....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Ik zoek werk voor een vriend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 18:58

Okay guys, een vriend van ons in engeland, die wil hier komen om een aantal weken te werken in de tuinbouw b.v. Het is een echte wereldreiziger. Zo wil hij dus centen sparen om vervolgens zijn reis naar new sealand te bekostigen, alwaar hij daar weer een baantje wil zoeken. Hij is dus op zoek naar een baan (zwart) wat bijvoorbeeld niemand zou willen doen (noem: aspergus steken) Hij wil dit, omdat het dan iets beter als normaal betaald en zodat hij ook wat centen kan sparen voor die reizen dus.

Wie kan mij helpen aan informatie voor deze jongen?
hij is zelf 23 steelt niet, betrouwbaar en werkt hard......

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 19:23

horeca is ook goed. Van alles. Ik probeer gewoon een illigaal aan werk te helpen! En hij kan makkelijke een werkvergunning krijgen, maar om dat allemaal te regelen....Hij weet die wegen niet.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 19:41

ooooooo, nou heeft iemand dan nog werk voor hem?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 23:38

Yootha schreef:
Uit wat voor soort mileu, Prima?


Ik weet niet uit welk milieu, maar het is een geschikte peer.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 23:41

Billy"]
[quote="Yootha schreef:
Uit wat voor soort mileu, Prima?


Toch geen piercings of tattoo's he? Haha!
Trouwens ik vind jouw normen en waarden steeds minder duidelijk. Een tattoo mag niet, zwart werken wel. Als meisje verliefd worden op een buitenlander niet (kun je vermoord worden) maar vreemdgaan weer wel.
Heel vreemd........................
Maar goed, ik sta niet achter illegalen in Nederland, of ze nu uit Engeland, Marokko of Ghana komen. Laat m dus maar lekker wit werken.
[/quote]

Beetje dom he, moet je kijken hoeveel invulling je zelf geeft aan MIJN normen en waarden, vandaar dat je het ook niet snapt (metname over dat verliefd worden op een buitenlander!!! Je laat je wel kennen hoor....maar goed.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 16:29

Debbiedee schreef:
hij vindt het wel prettig denk jij dat iedereen een heel raar beeld van hem krijgt Knipoog
In het echt is hij gewoon een sociaal mens, gelukkig Clown


Mmmm, klopt. Heb eigelijk best wel sociaal ja.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-02 20:13

XoNo"]
[quote="Billy schreef:
Ik geef geen invulling aan jouw normen en waarden, ik zet jouw uitspreken tegenover elkaar. Daarmee laat ik me niet kennen, maar blijkt mijns inziens dat jij er een dubbele moraal op na houdt.
Jij laat je daardoor kennen. Je hebt een hoop kritiek op andere mensen, zeker als ze niet uit jouw milieu komen, maar uiteindelijk ben je geen haar beter.


Ben ik het helemaal mee eens. Het wordt steeds gekker met jou Prima. Ik kan er ook geen touw meer aan vastknopen. Ik houd overigens ook niet van illegalen, geschikte peer of niet. Laat ze of maar lekker werk zoeken waar ze momenteel zitten, of een verblijfsvergunning aanvragen en legaal werk gaan doen. Dat hij de wegen niet kent is BS, dan gaat hij daar maar achteraan!
[/quote]

Nou Xono, je krijgt je kans wel op de bokfuif, daar kan je me in hoogst eigen persoon ontmoeten. Misschien kan je er dan een touw aan vastknopen! Knipoog
gr,
Prima!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, cariena1, ComscoreBot, fnpetter1990, Indy_Mouse_9, JudithGigi, Malle_meid, Manou, Mrskiwi, Rooss_24, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 72 bezoekers