Kenteken doorgeven aan politie. Zinvol?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Kenteken doorgeven aan politie. Zinvol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 22:02

Wie weet dat?
Als je een asociale medeweggebruiker tegenkomt heeft het dan zin om de politie te bellen en zijn/haar kenteken door te geven of wordt er toch niets mee gedaan?

Van de week was het 2 keer raak: een mobiele beller (niet handsfree) die geen voorrang verleende, maar 'm er gewoon voor gooide zodat ik hard in de ankers moest (ik reed op een voorrangsweg en kwam nog van rechts ook) en toen ik op 'm toeter ramde z'n middelvinger opstak.
En een gevalletje op de snelweg, 2 baans, je mag er 100. Ik haal met dik 120 een vrachtwagen in. Blaaskaak met BMW vindt dat ik nog niet snel genoeg ben en gaat lopen seinen met z'n lichten (net alsof ik naar rechts kan, kan toch niet de vrachtwagen in?!), ik onderdruk met moeite de neiging om links te blijven hangen om 'm te jennen Bloos en ga zsm naar rechts, vooruit dan maar, ga er maar langs eikel. Komt hij ineens voor me rijden en trapt op z'n rem!!! En die vrachtwagen reed ook nog achter me en die kan niet zo hard remmen.... Ging maar net goed!

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 22:31

Het scheelt bij mij ook een stuk of ik met de Peugeot 106 op pad ben of met de grote bestelbus. Die bus geeft ook niet echt mee bij een aanrijding, plus dat het zo'n groot lomp ding is dat je het bijna niet over het hoofd KUNT zien, of je moet echt blind zijn.

Edit: suffe typo. Aanranding en aanrijding zijn NIET hetzelfde *LOL*
Laatst bijgewerkt door Margreet op 02-08-02 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Aniek23, Colien, Elmee, EsmeeKKK, GoogleAdsense, juval, lauret, noukso, xSabineW, xSimonee, xxmichellexx en 58 bezoekers