Graancirkels , veel foto's en theorieen !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:32

wow ik heb echt genoten van dit topic! Wat een foto's zeg! En dan maar denken dat zoiets echt in een nacht gemaakt kan worden... als dat kan, dan kunnen ze die dominostenen voor domino D-day ook in 1 nacht leggen trust me Knipoog

ow ja heb je trouwens de titel, schrijver en het isbn nummer van het boek? wil het graag eens lezen!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:47

pmarena schreef:
Die laatste is best wel creapy ja.
Er is ook een Franse site waar ze deze "rebus" helemaal ontleed hebben...

http://perso.club-internet.fr/moroaf/si ... _rebus.htm


whaha ja als ik frans kon was het wel makkelijk geweest...
Ik heb ook een dik boek over UFO's .. het heet Vliegende schotels en andere raadsels van het heelal. Uitgever is Lekturama. het is een boek uit 1978 en heeft nog geen ISBN nummer en ook geen schrijver.. Het komt uit de "grote mysteries" serie.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:51

r0b1n schreef:
Heb je weleens naar de X-files gekeken? Ik denk dat een hoop van die afleveringen wel btje op de waarheid berusten. Zoals dat er een geheime regering is die alles regelt met alles wat buitenaards is en dat er allang contacten zijn met de buitenaardse wezens.

Volgens veel aanhangers en fans van de x-files heeft Chris Carter er inderdaad geheime informatie in verwerkt.. alleen die is er niet zomaar even uit te vissen. Carter is zelf een fanatiek gelover, daarom zijn de X-files ook zo goed bekeken, ze komen gewoon dicht bij de realiteit van het buitenaardse. (wat wij er van weten dan) Volgens sommigen zou Carter zelfs ook een lid van de CIA zijn geweest maar dat is nog nooit door iemand bevestigd. Die geheime regering kun je eerder de CIA (Central Intelligence Agency) noemen.. en de NSA (National Securty Agency) doet ook zaken hiermee

ps. op mijn forum is een speciaal gedeelte voor X-files zoals UFO's en hekserij, meld je aan en post zou ik zeggen Haha!
http://www.ufo-forum.tk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:03

pmarena schreef:
Ik heb er 1 die heet geloof ik UFo's en andere mysteries.
Heb 'm verder nooit meer ingeken , werd zoveel inzicht in alles gegeven dat ik op een gegeven moment nauwelijks nog voor een raam durfde zitten , elk raar geluid al verdacht vond , werd er echt paranoia door , kreeg zelfs nachtmerries... Goed boek dus Haha!

Moet eerlijk zeggen dat dat nog steeds doorwerkt , ben echt bang dat er ineens zo'n lange magere of zo'n kleine grijze voor me staat...


ja ik had dat ook met dit boek van mij, dat was op 12 jarige leeftijd op zo. Ik was er echt bang voor, maar op een gegeven moment heeft de situatie zo averechts gewerkt dat ik me er in ben gaan interesseren. Nu zou ik het best stoer vinden om contact te leggen Haha! 'First encouters of the third kind' is een errug goede film!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:34

ik moet er wel bijzeggen dat veel informatie nep is om publicatie te krijgen of om de ogen van het volk van een ander project af te richten.. Project Blue book is zoiets, kijk maar eens of je er zelf meer info over kunt vinden Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:43

kpax? wat is dat? btw heb nu weer zin om weer eens het internet op te duiken en weer eens in mn "archieven" te gaan graven... heb ergens nog mijn favorieten uit internet explorer staan met heeeeel veel links hierover! Maarja dit weekend gaat niet meer lukken dus misschien volgende week Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:24

hmm het zou kunnen, maar anderen spreken weer van speciale electromagnitische straling of iets dergelijks... Het is allemaal echt vaag en qua onderzoek in een erg jong stadium.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 09:43

Die bolletjes dat kunnen ook bolbliksems zijn, ik zal hier later meer info over zoeken. En Lovely, het is idd "close encouters" klein foutje Haha! Daarnaast ken ik de bovenste foto van de laatste 3 al, die code, maar er is van toegegeven dat die nep is.... op papier tenminste... en die allerlaatste foto lijkt wel "het gezicht op mars" hmmm creapy Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-02 23:34

ik heb ook een keer op weg naar valkenburg met mijn ouders in de auto gehad dat er ineen een aantal lichten in driehoeksvorm boven de auto's kwam vliegen.. het knipperde en ik dacht in eerste instantie aan het vliegtuig, een lampje onder de cockpit en 1 aan iedere vleugel. Zo breed was het ook ongeveer.. maar het vage was dat dit 'vliegtuig' ongeveer 10 kilometer boven de autobaan met de wagens op is gevlogen en dan ook nog met langzaamrijdend verkeer.. niet harder dan 20 kilometer per uur. een vliegtuig van dat formaat zou allang recht naar beneden zijn gestort...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 00:40

Nee de spanwijdte tussen de twee buitenste lichten was veel te groot, het was echt de grootte van een gemiddeld vliegtuig, een 737 ofzo

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:53

Romkabouter"]
[quote="Sypheron"]dat dit 'vliegtuig' ongeveer 10 kilometer boven de autobaan met de wagens op is gevlogen en dan ook nog met
[/quote][quote="Sypheron schreef:
Nee de spanwijdte tussen de twee buitenste lichten was veel te groot, het was echt de grootte van een gemiddeld vliegtuig, een 737 ofzo

Kun jij dat zien als dat ding 10 km hoog vliegt?
Ik denk dat je vanaf nu maar arendsoog moet heten Lachen
[/quote]

Maak er maar eerder 50 meter maximaal van....

en nee ik was niet een gedeelte van de tijd kwijt Haha! Zo veel lijkt het nou ook weer niet op de x-files Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:37

joostvangestel schreef:
Als de bron menselijk is, dan kan het hooguit een uiting van kunst met referentie tot symbolen uit allerlei mythologiƫn betekenen. Als het om buitenaardse toestanden gaat, dan kunnen die tekens iets betekenen in hun geschriften. Maar, referenties van een patroon naar de Grieks/Romeinse astronomie, wijst heel zeker op een menselijke invloed. Neptunus met zijn drietandje is volgens mij niet iets wat ET's bedenken. Tenzij er dus wat meer aan de hand is. Die tekens zijn zo'n 3000 jaar oud.


Maar de grieken en romeinen hebben misschien, net als de egyptenaren en de azteecse cultuur wel heel veel dingen gebasseerd op standen van maan, zon en andere planeten en aan de hand van die dingen de ontwerpen voor de planeten gemaakt. De Egyptische technologie was iig heel ver ontwikkeld..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 17:44

joostvangestel schreef:
Weer in een val getuind: Neptunus werd pas "ontdekt" in 1843, door een of andere wetenschapper uit Cornwall, met behulp van een Nederlandse uitvinding: de telescoop. neptunus kreeg zijn naam dus pas in 1843... De Romeinen en de Grieken hadden hem dus nooit gezien. In die tijd was het verder mode om Planeten naar Romeinse goden te vernoemen. Neptunus was voor die tijd dus alleen maar de god van de zee.. Dat betekent dus iets moeilijkers: Neptunus' teken in graancirkels kan dus twee dingen betekenen: een verwijzing naar de oude mythologie (zonder link naar de planeten) of de aliens hebben het bericht gezien dat de wereld die planeet Neptunus noemde. Dat betekent al dat ze binnen 70 lichtjaar moeten zitten. Theoretisch is er dan nog tijdreizen, wat zo betekenen dat iemand uit de toekomst dat doet, maar dat is al helemaal dromen..

O ja, Romeinen, Grieken en Egyptenaren hadden geen beschikking over telescopen..


En hoe weet jij dat zo zeker? heb je in die tijd geleeft? Veel dingen uit die tijd zijn voorgoed verloren gegaan en er zijn ook nog heel veel dingen die we elke keer overnieuw ontdekken, en die we nog nooit eerder gezien hebben. Misschien kenden ze Neptunus allang maar gaven ze het een andere naam. Misschien kenden alleen bepaalden wetenschappers Neptunus en is het alleen in bepaalde geschriften opgeschreven die we (tot nu toe) nog niet gevonden hebben. En als je een aantal boeken moet geloven dat er bij de egyptenaren en aztecen etc echt geholpen is door een of andere buitenaardse kracht dan hadden ze daar waarschijnlijk allang de beschikking over..

btw je hoeft neptunus ook niet van zo dicht bij te zien om hem te herkennen. Als je een ster in een sterrenbeeld een bepaald punt geeft dan zal dat punt in het sterrenbeeld altijd dezelfde planeet zijn toch?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:07

nee, stel het heet planeet X. Maar het teken ervoor is wel het teken dat we nu kennen. Ze kenden geen Neptunus, maar er staat nergens dat ze dit teken niet kenden!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 17:18

hmmm ik begin nu eigenlijk mijn twijfels te krijgen over de voordelen van teleporeren... Vijandelijke troepen zouden zo een of ander chemisch middel binnen seconden midden in het centrum van een stad kunnen laten teleporteren... dan is er niets meer tegen te doen. En het ergste is.. je ziet het niet aankomen..

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:12

ja idd, je moet gelijk met het opbouwen van de deeltjes aan de ene kant, dezelfde deeltjes aan de andere kant vernietigingen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 20:54

pmarena schreef:
Het is volgens mij pas echt teleporteren als je bv. iets zeldzaams hebt waarvan er maar 1 is , en dat aan de ene kant in miniscule deeltjes uiteenbreken en aan de andere kant die miniscule deeltjes weer volgens het originele patroon opbouwen. De deeltjes moeten daadwerkelijk die afstand afleggen...


ja dat is het ook
elk atoom en elk iets is uniek, heeft zn eigen eigenschappen. Zo heeft een mens dna, en ik denk ook niet dat er steentjes o.i.d. op aarde zijn die precies hetzelfde zijn. Dus elk ding waarmee je dat doet is zeldzaam. Het is geen kopie want je breekt het TEGELIJK af.. een kopie kan je niet precies tegelijkertijd verwijderen of vernietigen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, SemrushBot en 64 bezoekers