2 lijken opgegraven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

2 lijken opgegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 13:07

http://nu.nl/document?n=60365

BERGEN - De politie Noord-Holland Noord heeft twee lichamen opgegraven, waarvan vermoed wordt dat het gaat om de stoffelijke resten van Marion van Buuren en haar dochtertje Romy uit Bergen. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

De twee worden sinds juni 1997 vermist. De politie wil nog geen nadere details verstrekken, zoals waar en wanneer de lichamen zijn opgegraven. Vrijdagmiddag houdt ze een persconferentie.

Marion en Romy van Buuren zijn voor het laatst gezien op 8 juni 1997 in Bergen en Alkmaar. Daarna is het duo nooit meer gezien. Marion woonde in Bergen en was ten tijde van haar verdwijning 19 jaar. Romy was een jaar oud.


Ik vind dat dan zo vreselijk om te horen/lezen. Ik heb ook een stuk op tv gevolgd elke keer. Bah, wat een ontzettend nare mensen lopen er toch rond op deze wereld!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 14:06

Ik hoor net op het nieuws dat de plaats is aangewezen door de broer van Okan O. Dat zegt toch ook al voldoende eigenlijk...
Ik vind het echt vreselijk dat zoiets kan gebeuren en of dat nou wel of niet komt doordat ze met hem omging... dat vind ik behoorlijk kortzichtig om te zeggen. Je vermoordt iemand niet, en zeker geen kind en je eigen kind al helemaal niet! Het heeft zeker niet aan Marion gelegen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-02 21:06

Gister op tv ook haar ouders. Die mensen willen het nog steeds niet geloven. Je zag mams gewoon denken: ja een plaatsje geven... me r**t. Bij wijze van dan. Kan me ook voorstellen dat deze keiharde confrontatie haar alleen maar woedender en verdrietiger maakt. Ze zei ook dat ze al die tijd nog hoop had gehad, hoe weinig het ook was, en die is nu de grond in geboord.
Hoe dan ook blijf ik het echt een vreselijke gebeurtenis vinden. Marion was net zo oud als ik nu (en net zo oud als mijn zus toen), it could happen to anyone. Ik hoop maar dat er voor haar ouders een beetje rust komt en dat mensen hiervan willen leren, want dit moet echt vreselijk zijn.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Anoukjuuuhh, Boheme, DenieesB, Eefsel2109, EsmeeKKK, Esther, fokfanaat, hel1, Jannie79, Kaatastrof, Kimberley_, Kmbrly, Loreke2, Luna2013, Nayan, nonosb, Schapenvacht, SharonIndezz, Spaansepony, Toffeltje, xLaraaj, xSalina en 84 bezoekers