Boktcaps: nieuwe lijst GOED LEZEN AUB

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Boktcaps: nieuwe lijst GOED LEZEN AUB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 20:47

Please lees even goed want van 2 mensen weet ik nog steeds geen boktnaam. En dat topic staat er toch al ff.

W M EO M G VN MENSVOORT-VD VEN-
G F M P VD PALEN

Graag via PB naar mij sturen dus niet hierop reageren.

Deze mensen hebben nog niet betaald en daardoor hangt het hele verhaal aan een zijde draadje. Dus als het niet doorgaat is het dank zij deze mensen. Dus stuur geen pb met sorry maar geld zodat ik ze kan maken.


#ymke# zwart
Anneke camel
Flubke zwart
honeybee zwart en groen
Karin groen
melanie5 zwart
Obsession 2x camel (schiet ik voor)
vlieg zwart
kojack zwart
verana camel
irisjuh ??
MMbabe ??

Kan dus zijn dat er hier mensen bij zitten die onder de namen hierboven vallen.

Plus dat ik nog een betaling heb die gestort heeft en ik daar geen specificatie van heb.

Ik heb minimaal 25 caps nodig om ze te maken. Bokkers schreven zich voor 50 caps in en ik heb er nu net 28. Ik heb er nog 3 liggen dus ik kom net rond maar er moet er nog een gemaakt worden dus kom er een tekort plus dat het vanaf 25 pas rendabel wordt om ze temaken. Het is zeeeeeer makkelijk om je ergens voor op te geven maar betalen is schijnbaar moeilijker. En ik ben idd wegens priveomstandigheden even afwezig geweest maar een hoop mensen weten dat ze nog moeten betalen en ik heb niets meer ontvangen.

Ik hoop dat er nog een aantal mensen zijn die binnen een week kunnen betalen naar mijn rekening zodat andere mensen die wel keurig betaald hebben hun cap kunnen krijgen. Zelf ik heb nog geen cap omdat ik de vorige keer tekort kwam in de camel. Dus ook ik baal hiervan.

Postbank 7704343 tnv P.L.S. Derksen
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 02-08-02 15:50, in het totaal 3 keer bewerkt

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:31

Misschien is het handig om de betrokken mensen ook een PBtje te sturen? Als er verder niemand reageert is dit topic binnen de kortste keren op de volgende bladzijde verdwenen en zien ze het nog niet.

Voor de rest hoop ik dat er nog wat mensen betalen, ik wil het petje echt graag hebben!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 22:44

Leuk idee miran maar ik heb dat de vorige ronden genoeg gedaan en toen ging het ook mis. Ik ben geen kinderjuf mensen hebben zich op gegeven dus weten ze ook dat ze moeten betalen.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:59

ik heb je dus gepbt met nog een vraag erin, maar heb er nog geen antwoord op gekregen. en nu zit ik in amerika dus kan nog even geen geld overmaken

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:30

Ik heb je het geld 13 mei gestort. Dat jij dat niet terug kan vinden vind ik heel vervelend, maar ik wil toch ECHT mijn cap of mijn geld terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:31

Flubke bestaat niet.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 00:04

Ik heb je info gevraagt hoeveel het zou kosten voor de Boktcap + hoeveel het zou zijn om het naar Amerika te versturen. Je schreef me terug dat je het zelf niets wist qua het opsturen. Ik heb verder dan ook niets gezegt dat ik er eentje wilde bestellen. Ik heb alleen info gevraagt. Als ik niet weet hoeveel het me zal kosten zal ik dan ook geen bestellen, denk je niet?

Buiten dat wist ik geneens wat je bank - giro nummer was, dus als ik inderdaad had besteld wil ik wel eens graag weten hoe ik het zou moeten betalen. Eventjes wel opletten voordat je me op je "ZWARTE LIJST" zet. Is dus niet echt leuk!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 00:13

Maya schreef:
Flubke bestaat niet.


Flubke = Auk
heeft haar naam een maand of 1 a 2 geleden veranderd..

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 08:54

lis schreef:
Ik heb je het geld 13 mei gestort. Dat jij dat niet terug kan vinden vind ik heel vervelend, maar ik wil toch ECHT mijn cap of mijn geld terug.


Ik zie dat lezen nog steeds een moeilijk vak is Lips are sealed ??

Zoals ik al schreef kon ik eentje niet plaatsen en dat die mogelijk op deze lijst staat. Als je mij via pb kan zeggen hoe en via wat je betaald heb haal ik je eraf *zucht*.

Diamond: Idd ik heb jouw die PB gestuurd en daarna hoorde ik niets meer en ook stond je al in dat eerste bericht en toen ontving ik ook GEEN bericht. Ik had je op de lijst gezet omdat je erg geinteresseerd was. Ik zal je er wel afhalen.

Wel raar dat die 2 namen die hierboven staan nog steeds niet gevonden zijn ?.

Ondertussen hebben nu al 4 mensen zich afgemeld voor de cap dus het schiet nog niet echt op.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:26

kan je je ook nog aan melden ?? en hoeveel kost t dan incl verzend kosten

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 11:32

Nee helaas niet meer ik ga er geen nieuwe mensen meer bijdoen helaas. Ik wacht nog een kleine week en dan is het OVER.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:04

sh*T ben ik weer te laat Verdrietig nou jah jammer dan ......

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:26

Ik snap ook niet waarom je neerzet: 'lees eens goed'.
Ik sta toch echt op de lijst van 'niet-betaalden', terwijl ik gewoon keurig netjes mn geld overgemaakt heb?
Staat ook gewoon op mn afschriften.
Wat is het probleem verder dan nog?

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:27

Prisca"]
[quote="lis schreef:
Ik heb je het geld 13 mei gestort. Dat jij dat niet terug kan vinden vind ik heel vervelend, maar ik wil toch ECHT mijn cap of mijn geld terug.


Ik zie dat lezen nog steeds een moeilijk vak is Lips are sealed ??

Zoals ik al schreef kon ik eentje niet plaatsen en dat die mogelijk op deze lijst staat. Als je mij via pb kan zeggen hoe en via wat je betaald heb haal ik je eraf *zucht*.
[/quote]

Ik heb je gisteravond direct een pb gestuurd, aan mijn outbox te zien heb je die kennelijk gelezen.
Ik vraag me echt af waarom je zo heetgebakerd reageert. Ik zou degene moeten zijn die boos is, mijn geld wordt namelijk vermist. Jij wordt er niet meer of minder van. Dus zucht alsjeblieft niet zo.
Je hebt deze ellende met die caps kennelijk al eens eerder gehad, dus waarom bied je in godsnaam aan het nog een keer te doen, als je weet dat je er zo overspannen van raakt?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 15:43

Ik doe dit vrijwillig en schijnbaar is het moeilijk voor mensen om gewoon te betalen. Nee ze zeggen dat ze het doen en doen het dus niet. Ik had hiervoor al 3 topics gemaakt en iedere keer krijg ik weer domme vragen van naar welke rekening en dat van mij is betaald enz.. terwijl alles erin staan

Lis wat blijkt dat jij die ene missende starting bent. Ik heb daar namelijk van de postbank geen specificatie gekregen. Al reeds 2x heb ik gevraagt van wie dat kon zijn en kreeg geen reactie. Raar he dat ik dan een beetje vreemd reageer.

Nog steeds weet ik niet wie die 2 namen hierboven zijn??????
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 02-08-02 15:48, in het totaal 2 keer bewerkt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 15:44

Anneke schreef:
Ik snap ook niet waarom je neerzet: 'lees eens goed'.
Ik sta toch echt op de lijst van 'niet-betaalden', terwijl ik gewoon keurig netjes mn geld overgemaakt heb?
Staat ook gewoon op mn afschriften.
Wat is het probleem verder dan nog?


Anneke alleen aan de naam Anneke heb ik weinig??? Met lees eens goed bedoel ik dat hierboven 2 namen heb zonder specificatie ? Misschien ben jij dat ????

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:25

Wat bedoel je met specificatie precies??

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:27

dat er geen boktnaam bij staat. misschien als jij je achternaam geef, dat ze je betaling terug kan vinden. Gaaaap

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:22

Hmm ik heb mn eigen naam volledig neergezet( Anneke den Nijs), en mn boktnaam is ook gewoon Anneke. taat er allemaal gewoon p.
Dus ik snap niet wat er misgegaan is.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:37

Het is dus niet omdat ik erg geintereseert ben dat ik een boktcap aangevraagt heb. Als ik dit echter wel had gedaan had je je geld nu echt wel ontvangen hoor. Nog een keertje, ik heb gewoon info gevraagt en verder heb jij me ook nooit een pb gestuurd om te zien of ik al dan niet een boktcap wilde. Je bent er gewoon op vanuit gegaan dat ik er eentje wilde zonder de moeite te doen om te vragen of ik er eentje wilde. Het blijkt dus een grote misverstand te zijn en daar kan ik verder ook maar weinig aan doen. Ik was dan ook wel een beetje overdonderd toen ik een berichtje kreeg van Maya die mij vertelde dat ik op de "Zwarte lijst" stond. Het is echter een beetje duur om dingen naar Amerika te sturen. Sorry dat dit moest gebeuren. Ik hoop van harte dat je eruit komt.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:55

Anneke als jij nou een pb stuurt met de datum van afschrijven en jouw bank of gironumme dan kan prisca het vast opzoeken, het bank of gironummer wordt namelijk altijd op haar afschrift vermeld.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:40

Prisca schreef:

Lis wat blijkt dat jij die ene missende starting bent. Ik heb daar namelijk van de postbank geen specificatie gekregen. Al reeds 2x heb ik gevraagt van wie dat kon zijn en kreeg geen reactie. Raar he dat ik dan een beetje vreemd reageer.


Ja, ik vind het idd een beetje raar dat je zo vreemd reageert.
Ik heb gewoon betaald, ik heb je 29 mei per pb vriendelijk verzocht om het nogmaals op te zoeken, omdat ik onterecht op de niet betaald-lijst stond. Dus ik heb wel degelijk gereageerd.
Maar goed, ik ben blij dat ik eindelijk van die lijst gehaald ben. Wat mij betreft houden we erover op.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:15

ik had je een tijdje terug ge PB't dat ik er geen meer mocht van mijn ouders. Ik heb dus ook nog niet mijn adres enzo gegeven...

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 12:25

ik hoop echt zo dat degene die nog niet betaalt hebben snel betalen, want ik moet er op blijven w8en. ik heb meteen betaalt. Ik vind het achterlijk van de mensen die niet betaalt hebben en nu niets meer van zich laten horen. ja sorry hoor, maar dit moet ik diegene wel kwalijk nemen. Ik hoop iig dat ik mijn pet kan krijgen.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 14:23

Prisca, je moet nu toch nog wachten op de anderen, misschien wil de persoon die hierboven nog graag een capje wil wel gelijk betalen, dan hebben we er toch weer 1 bij.

Ik kwam er destijds op het laatste moment bij en ik heb gelijk betaald.
Het blijkt wel dat je mensen leert kennen als er geld in het spel komt, dan willen ze opeens niet meer betalen!

Prisca... jij in ieder geval bedankt dat je het wil regelen!!!