Wie gaat er allemaal nog naar Collendoorn aankomend jaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Wie gaat er allemaal nog naar Collendoorn aankomend jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 16:26

Sorry Apollo, ik las dat jij al geweest bent...
Ik ga morgen weer ff kijken (ik ben er al vanaf 4 januari niet meer geweest...!)
En van de zomer zal ik er nog wel een paar keer daarheen, niet meer op vakantie daar; te oud. Niet meer werken; ik kan Buster niet meer achterlaten hier... Schijnheilig
Maar zo af en toe daarnaartoe; bekenden gaan bezoeken enzo, ja hoor!

Ik ben wel benieuwd welke Bokkers er nogf meer naartoe gaan.

Of als je er ooit bent geweest en daar verhalen over wil vertellen; ga je gang!


Groetjesss

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:36

Ik ben 6 keer naar collendoorn gegaan, dit jaar voor het eerst niet meer.
Want ik word van de zomer 17, en voelde me vorig jaar ook al wel wat oud.. hihi...tussen al die kleintjes *LOL*
Maar vorig jaar gingen we eigenlijk ng omdat mijn zusje het zo graag wilde (zij was toen 13).
Ik heb het er altijd onwijs leuk gehad. Ook wel raar idee dat ik er nu niet meer kom..maar ja...misschien later nog eens, als ik zelf kinderen heb ofzo hahaha...
Wij zaten trouwens de 1e drie jaar in huisje R4 en de laatste 3 jaar in R5.
R5 was toch wel ons favoriete huisje Lachen
En na 1 dag wisten de pony's al meteen bij welk huisje ze 'hoorden' dus was het niet meer mogelijk er langs te rijden zonder dat ze de 'tuin' in scheurden hihihi...

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 16:40

Hihi, ik was nog even vergeten erbij te zetten dat ik dus vorig jaar stage heb gelopen in Collendoorn; van 1 juli t/m 26 augustus, dus degene die in die tijd geweest zijn, wie weet kennen we elkaar wel. (onwetend ge-Bokt-meet...!)
Ik liep iig vaak met een Slagharen-petje (ja, duh...), en een blauwe jas, niet van Slagharen en met mooi weer een gewoon t-shirt.
Verder heb ik een lange blonde paardenstaart, en ik heet dus Nadia.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:37

ik ga dit jaar nog naar collendoorn!!!!
op 13 sept. en k blijf een week !

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:52

Ik ga ook nog! Haha! Wanneer weten we nog niet! Ik ben wel 15 maar krijg wel een pony anders zou ik niet meer komen. Maar het is echt gaaf daar!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 23:58

ehh, ben ik nou de enige die vindt dat wij als paardenliefhebbers dat hele collendoorn moeten bannen?? Bah, dat uitbuiten van die kleine shetlanders. Volwassen die een rondje mogen rijden Verward Of leuk een week een pony bij huis, zonder enige vorm van begeleiding. Die kinderen kunnen dus 24 uur per dag op die beestjes zitten.
Sorry hoor, maar ik vind het te gek voor woorden.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 10:03

nou dat is niet waar hoor
volwassenen mogen niet op die pony's rijden en je hebt ze ook niet 24 uur bij het huisje staan
om 10 uur haal je ze op en om half 6 gaan ze terug
en er rijden mensen rond van het park zelf om te controleren, dus het valt echt wel mee !

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 10:23

Oooh, dat valt weer mee, hè? Dus die kinderen kunnen maximaal maar 8 uur per dag op de pony rijden. Nou, waar maak ik me druk om, nietwaar?
En wbt die volwassenen; mooi wel, dat volwassenen ook rustig een rondje mogen rijden in die achtbaan voor pony's. Dat daar nog nooit een paard zijn benen in heeft gebroken is een wonder. Blegh, ik kots van het ponypark Misselijk

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:11

dat van die volwassenen is echt niet waar !!!!
toen ik er was reed er ook een volwassene en die werd eraf gestuurd
ben je er wel eens geweest eigenlijk ?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 18:39

mereltje schreef:
dat van die volwassenen is echt niet waar !!!!
toen ik er was reed er ook een volwassene en die werd eraf gestuurd
ben je er wel eens geweest eigenlijk ?


tss, waarom denk je dat ik inga op dit onderwerp??
Als ik er nooit geweest was zou ik mijn mond wel houden, nietwaar?
En ik heb gezien dat er wel volwassenen op de pony's reden. Niemand die er iets van zei. Ik ga er dus ook niet meer heen.

Maar goed, je wilt blijkbaar niet horen dat het het leven wat die pony's daar hebben, eigenlijk geen leven is. Ze staan een half jaar op het land helemaal niets te doen om vervolgens uit de wei getrokken te worden en een half jaar minimaal 6 uur per dag rondjes te lopen in een baan waar ze hun benen in kunnen breken.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 20:56

Ehm. Lis. Welke baan bedoel jij? Ik snap je echt niet ik heb daar echt geen 8baan voor paarden gezien hoor. Op die pony's wordt echt niet zolangs gereden ze zijn eigenwijs genoeg om er dan mee te kappen.

Wel vid ik dat er in het park meer kotrole moet zijn want die kinderen zitten verscgrikkelijk in die mond te hangen ik heb daat wel bij ieder kind wat van gezegt.
Ik heb er trouwens ook geen volwassenen op gezien dan zullen echt uitzonderingen zijn.........

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:03

ze bedoeld die baan waarin ze vroeger reden in slagharen zelf in het attractie park

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:48

ja hallo dat is dr toch allang niet meer ?!?!?!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:16

Nee dat is er niet meer. Oud dus kom dan maar met nieuwe argumenten

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:17

avantilover schreef:
Nee dat is er niet meer. Oud dus kom dan maar met nieuwe argumenten


inderdaad !

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 00:11

Ik hoef niemand te overtuigen hoor. Ik dacht dat jullie als paardenliefhebbers wel genoeg verstand hadden om te weten dat het een waardeloos leven is voor die dieren en dat je om die reden zo'n park niet moet gaan steunen door er vakanties te gaan houden en het (minstens zo waardeloze) pretpark te bezoeken.
Maareh.. veel plezier met die arme dieren.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:12

nou het valt heel erg mee hoor met die beesten
maar ja als jij wil geloven dat ze er zo slecht aan toe zijn,mij best

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:19

lis schreef:
Maar goed, je wilt blijkbaar niet horen dat het het leven wat die pony's daar hebben, eigenlijk geen leven is. Ze staan een half jaar op het land helemaal niets te doen om vervolgens uit de wei getrokken te worden en een half jaar minimaal 6 uur per dag rondjes te lopen in een baan waar ze hun benen in kunnen breken.


Benen breken is onzin.. En trouwens.. de pony's in collendoorn hebben het volgens mij een stuk beter dan manegepony's en andere paarden die dag en nacht op stal staan.....
Want de collendoornpony's kunnen altijd vrij bewegen en staan met zijn alleen in een onwijs grote stal..
Stukken beter dan een box van 3 bij 3 toch.......

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:05

Tindra"]
[quote="lis schreef:
Maar goed, je wilt blijkbaar niet horen dat het het leven wat die pony's daar hebben, eigenlijk geen leven is. Ze staan een half jaar op het land helemaal niets te doen om vervolgens uit de wei getrokken te worden en een half jaar minimaal 6 uur per dag rondjes te lopen in een baan waar ze hun benen in kunnen breken.


Benen breken is onzin.. En trouwens.. de pony's in collendoorn hebben het volgens mij een stuk beter dan manegepony's en andere paarden die dag en nacht op stal staan.....
Want de collendoornpony's kunnen altijd vrij bewegen en staan met zijn alleen in een onwijs grote stal..
Stukken beter dan een box van 3 bij 3 toch.......
[/quote]



ja idd
die pony's hebben het heus niet slecht ofzo
okee er zijn vast wel mensen die niet goed met pony's om kunnen gaan maar het is niet zo dat die pony's zwaar mishandeld worden ofzo
als ze kreupel zijn of iets anders hebben gaan ze het land op

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 19:32

pff, wat een commentaar ineens.
Maar het klopt wel dan menig manege-pony met een Collendoorn-pony zou willen ruilen!

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 19:33

Buster schreef:
pff, wat een commentaar ineens.
Maar het klopt wel dan menig manege-pony met een Collendoorn-pony zou willen ruilen!



ben ik het ook helemaal mee eens !!!!