geen zin meer in m'n werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

geen zin meer in m'n werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:13

blugh, het is vier uur en ik heb echt geen zin meer om te werken. Ik heb eigenlijk heel de week al geen zin, maar ja, de centen moeten toch binnenkomen he? Knipoog

Nog 6 weken en dan ben ik hier klaar. Echt erg, ik begin echt de weken al af te tellen. Op zich heb ik best een leuke baan, maar vooral zo leuk omdat ik weet dat ie tijdelijk is. Ik moet er niet aan denken dat ik dit de rest van mijn leven zou moeten doen zeg!

(Godzijdank heb ik internet op mijn werkplek, en is degene die mijn uren controleert al weg, dus ga ik maar eens lekker vroeg naar huis vandaag geloof ik Schijnheilig )

Gaan jullie nog steeds met plezier naar je werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:22

Ik weet het al goedgemaakt met mezelf: (het is nu toch al 10 voor half 5...) ik beantwoord nog één directieklacht en dan ben ik pleite.

Morgen is er weer een dag Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:22

Ja, toch wel hoor. Soms heb je wel eens dagen of soms een weekje dat het niet zo goed uitkomt Haha!. Soit, er zal toch gewerkt moeten worden he. Als ik het voor het kiezen had, dan zou ik niet dit werk doen denk ik. Algemeen genomen heb ik het hier best wel naar mijn zin.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:23

Over een klein uurtje begint mijn vakantie, ik ben nu m'n bureau aan het opruimen. En over een dikke twee weken ben ik hier pas weer terug!

Heb het wel naar m'n zin over het algemeen, maar 't is niet zo dat ik het hier nu helemaal heb gevonden. Voorlopig zit ik hier prima, maar het kan maar zo dat ik ineens toe ben aan iets nieuws. We'll see.

Wel lekker dat jij nog maar 6 weken hoeft! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:34

Yep, 's morgens fluitend de auto in, no prob. Natuurlijk echt wel eens een dag dat je geen zin hebt en niet vooruit te branden bent (vandaag bijvoorbeeld Haha! ) maar ik zit hier dan ook pas sinds april....

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:38

Ben aan mijn laatste 9 uur werken begonnen om das pas weer op 26 augustus weer terug te komen. Vertrekken zaterdag naar Californie en dus kan ik me nu echt niet meer concentreren..........................Zit met mijn neus een beetje op internet de sites te bezoeken waar we heen gaan..............
Wat een heerlijk vooruitzicht.

Karin, ook een fijne vakantie!!! Ga je nog wat leuks doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:52

Voor degene die graag een andere baan willen, pb me maar, waarschijnlijk kan ik je wel helpen Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:11

Dimple schreef:
Karin, ook een fijne vakantie!!! Ga je nog wat leuks doen?


Dank je! Lachen

Ja, ik ga zeker iets leuks doen! Vanaf morgen ga ik twee weken op het huisje van Maarten passen, en Ameretto gaat mee! Cool

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:17

Yeah en ik heb NU vakantie!! (Lekker offtopic Haha!)
Morgen de sleutel in ontvangst nemen en aan de slag in ons nieuwe huis! Lachen

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 20:32

nee echt geen zin meer om te werken ook ik heb nu vakantie.
Je werkt gewoon ergens naar toe,naar de vakantie of einde van een contract en hoe dichter het einde naderd hoe minder gemotiveerd en zin je hebt in je werk.

Maar nu eerst uitslapen uitslapen en uitslapen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 20:40

De laatste paar maanden ga ik soms met gemengde gevoelens naar m'n werk.
Voorheen had ik het altijd perfect naar m'n zin, maar we hebben een paar maanden geleden te horen gekregen dat eind van het jaar ons kantoor dicht zal gaan.
We komen dus "op straat" te staan, om het maar botweg uit te drukken.
Het is allemaal prima geregeld hoor, maar ik ga toch met een ander gevoel van huis dan eerst.
Het speelt toch mee dat je constant denkt "nog .... maanden / weken, en dan is het voorbij".
Ik betrap mezelf erop dat ik vaak van weekend naar weekend leef, en van vakantie naar vakantie, en van snipperdag naar snipperdag.
Alles is zo betrekkelijk geworden, eigenlijk is er geen toekomst meer.
Toch heb ik het naar omstandigheden nog prima naar m'n zin hoor, maar het zal niet meer worden zoals het geweest is.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:01

ja en nee. Mijn werk is niet vervelend het is afwisselend en dan moet het maar Lachen
liefst zou ik in de paarden werken of iig met diren.
maarja dan heb ik ook geen honny meer.
Daarnaast het betaald best leuk en ik heb het nu prima naar mijn zin (heb bijna m'n eerste week vakantie erop zitten en heb er nog 2 )

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 21:33

Is moderator zijn een echte baan of doen jullie dat tijdens een andere baan? Wat moet je eigenlijk allemaal doen als Moderator? Trouwens wel leuk zo met je neus bovenop alle nieuwtjes zitten Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:11

Ik ga heel soms met tegenzin naar mijn werk maar dat is eigenlijk nooit... Wel heb ik soms geen zin om te rijden als ze bv. de dag ervoor enorm slecht gingen. Maarja, rijden = werken en dat moet doorgaan.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 00:43

Vandaaaaaar dat je zoveel online bent Lotje! Haha!
Ik ga met plezier naar mijn werk. Goed, ik luier liever een beetje, net als deze week, dat moet ik toegeven.
Maar de centen moeten binnenkomen, anders loopt het mis.Ik geloof dat ik het in deze baan nog wel lang uithoud. Veel afwisseling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:21

Het is nog niet eens zozeer dat ik nou echt zou willen luieren of zo. Ik ben hier in april begonnen., en de eerste paar weken had ik het hartstikke leuk. Maar sinds eind mei heb ik het eigenlijk al wel weer gezien. Ik zit me gewoon een beetje te vervelen eigenlijk. Ik pas nu maar de tactiek toe waar ik het bij de belastingdienst mee uithield: mijn salaris optellen en bedenken wat ik daar allemaal voor kan doen Haha!

Nog 6 weken en 1 dag....

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:23

Oh gosh... wat heb ik een medelijden met je Lot als ik dit zo allemaal lees. Ik wens je heel veel sterkte de komende zes weken.

Hmmm.... ik moet nog 3 dagen en dan heb ik lekker 3 en een 1/2 week vakantie (sorry Lotje, als ik je jaloers maak Knipoog )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:50

je hebt een scrollmuis nu, je hebt bokt. die 6 wkn kom je wel door.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 14:27

Nee, ik werk puur voor het geld. Ik heb echt een stom baantje, gelukkig heb jij nog internet!
Soms denk ik wel eens, ik ken best veel van die 'drop outs', mensen die stoppen met school. Een paar daarvan hebben zich redelijk kunnen opwerken en hebben een leuke baan, maar het merendeel heeft zo'n rotbaantje wat ik nu heb. Daarom motiveren baantjes soms ook zo, alleen al om te weten dat je dit dus niet wilt en dankbaar bent dat je kunt studeren.