Reclame?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 18:42

Sommige mensen loggen volgens mij alleen in op bokt om reclame te maken voor hun winkel of site oid... vinden jullie dat nou niet erg? Ik vind af en toe behoorlijk vervelend... Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-20 18:46 ]</font>


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 08:22

Nee hoor, jou bedoel ik niet Lachen Idd iemand met toppaarden, en nog eentje met ruitersportzaak.nl, ik zie ook heel vaak een Breyer Club Nederland... Ennuh, Pony expres?
Tsja, als die mensen ook reageren op andere berichtjes is het voor mij geen probleem. Maar als je zoiemand aanklikt en je ziet in geplaatste berichtjes er 5 staan enkel reclame dan denk ik... irritant...!!!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:13

neee kit das niet erg... jij plaatst tenminste geen berichtjes om maar je usericon met adres te laten zien (zie IHWtje oid..?)
Duss... kan geen kwaad Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 15:34

Nou Marieke ik snap wel dat wij ook voordeel hebben aan jou bezoekjes hier hoor *LOL*
Van mij mag je best je onderschrift houden vind ik niet erg, het gene wat mij irriteert is als iemadn enkel en alleen op bokt komt om telkens hetzelfde bericht neer te zetten met een websiteadres erin en verder nooit reageert of ergens anders over praat oid Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, Leo, maaikemuis, wortel115 en 114 bezoekers