Gestressed werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Gestressed werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 13:38

Bluhhh heb helemaal geen zin meer.
Normaal werken Karin (andere Haha! ), Mark (mijn neef) en ik samen aan de e-farm winkel. Maar nu is Karin op vakantie en Mark heeft sinds hij een dochtertje heeft nauwelijks meer gewerkt.
Dus ik kreeg gister een bult e-mails op de pc waar ik niet goed van werd.
Heb mijn baas toch maar even opgebeld of mijn neef niet weer eens wat kan doen want in mijn eentje red ik het nooit, het moet namelijk ook altijd 'zo spoedig mogelijk klaar' en dat is dan vaak binnen 2 a 3 dagen.
Nou, gister mocht ik dan een aantal mails doorsturen naar mijn neef die er overigens niet blij mee was. Hij krijgt verdorie zijn kabelaansluiting betaald omdat hij door zijn dochtertje thuis wilde werken. En ik? Nee, ik had al kabelinternet dus dat gingen ze niet voor mij betalen. Dan kon ik namelijk ook wel op kantoor gaan zitten. Ja, gezellig als iedereen vanaf huis werkt. Najah, ik werk me helemaal uit de naad elke week om alles op tijd af te krijgen en mijn neef vindt een uitkering naast zijn studiefinanciering dus ook wel erg lekker, dus waarom werken?
Daar kan ik dus niet op rekenen. Vandaag was ik net een beetje door mijn eigen werk heen toen ik de helft van de mails teruggestuurd kreeg van mijn neef omdat hij er niks van snapte (ja, er is behoorlijk wat veranderd de laatste tijd, dat klopt ook wel, maar nu zit ik er dus mee) en hij hangt om de 5 minuten aan de telefoon omdat ik hem iets moet uitleggen. Dit schiet dus niet op.
Ik wilde Sarah en Aldira nog rijden vandaag maar denk dat ik aan één van beide niet toekom vandaag.
Bah, heb even geen zin meer, dat gejaag de hele tijd!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:25

Gestress op het werk is niet echt fijn. Bij ons keert de rust nu weer een beetje terug. Maar, met 1 a 2 weken keren de meeste mensen terug van vakantie, dus dan zal het wel weer zieke dieren regenen...

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:34

Pfff..hier dan !

De vakantie-lijst hing er , waar iedereen dus een periode dat hij op vakantie wil in kan vullen.

Ik zag 'm 's ochtends hangen en heb meteen (Hoppa !!) mijn 2 weken ingevuld.
Wasdus de eerste.

Komt een paar weken later mijn Turkse collega en die heeft dus een vakantie afgesproken dat hij nog weg is in mijn eerste week Boos!

Afijn ik ben de slechtste niet dus heb m'n vakantie een week verder geschoven , alles weer goed.

Weer een paar weken later zegt hij ineens dat hij geen zomervakantie meer hoeft want hij gaat in november een paar weken naar Turkije , dus wil dan z'n vakantiedagen gebruiken.

Ik heb mijn nieuw datum maar laten staan.

2 weken geleden de week dat hij z'n vakantie gehad zou hebben , is hij ineens ziek..erg toevallig.
De week daarna ook , duurt wel erg lang en waarschijnlijk is hij stiekum op proef bij een andere baas gaan werken , hij zegt steeds dat er geen
invaller mag komen omdat hij "morgen"komt en zelf z'n werk wil doen.
Dus nu al 2 weken komt hij gewoon niet en kunnen wij op het allerlaatste moment onszelf rot stressen om zijn werk voor die week alsnog af te maken !!!

Nu moest hij van de ARBO maandag weer beginnen en hij had weer beloofd te komen.
WEER niet dus , en wij weer afwachten , nu is hij er nog niet.

Mijn vakantie gaat vandaag in , heb vanaf nu 2 weken vrij Lachen

Maar de helft van het werk van deze week is pas af , leuk om je baaste laten stikken....

Zal mij benieuwen hoe dat verder gaat.....

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:39

Haha!

Dees schreef:
Ik voel jullie stress...het is tijd voor een Mantra....

Ga zitten op de grond, met je knieen in de kleermakerszit. Leg je polsen met de rug op je knieen, en zeg mij na:

Hummmm, Hummmm, ik voel geen stress, ik kom tot rrruuussssssttttt....
Hummmm, Hummmm, ik voel geen stress, ik kom tot rrruuusssssstttt...

Herhaal de zinnen, je zult zien, na een tijdje voel je jezelf tot rust komen....

en als dat niet helpt, dan een flinke slok Beerenburg }>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:45

Hahahaha Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 09:33

Ojee dit is al de tweede keer dat ik de Mantra van Dees in m'n topic krijg.
Go see the doctor Cody Haha!
Vandaag valt het gestress wel mee. Ik ben dan ook nog maar net een half uur bezig, maar het mag toch even gezegd worden *LOL*
Ik ben het op z'n zachtst gezegd behoorlijk zat dat ik steeds het werk van anderen kan opknappen. Ik heb dus de mailtjes die mijn neef me gister last-minute toestuurde met een vriendelijke uitleg die hij wel MOET snappen teruggestuurd naar hem. }> Zo makkelijk komt hij er niet vanaf!
Nu hoef ik dus alleen mijn eigen werk te doen en dat werkt een stuk fijner.